تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
در نشست مشترک سخنگویان سه قوه مطرح شد؛

تاکید قوای سه گانه بر ضرورت اقدامات بازدارنده در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس

نشست مشترک سخنگویان سه قوه با تاکید بر اطلاع رسانی جامع در جهت امید آفرینی به جامعه برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۸۷۴

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از حوزه سخنگوی قوه قضائیه، نشست مشترک سخنگویان سه قوه با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی قوه مجریه، سید نظام الدین موسوی سخنگوی مجلس، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه عصر روز گذشته به میزبانی سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید مسئولان اطلاع رسانی قوای سه گانه ضمن بررسی آخرین تحولات رخ داده در سرزمین های اشغالی و جنایات ضد بشری رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم بی دفاع غزه بر ضرورت اقدامات عملی کشورهای اسلامی نسبت به بازداشتن این رژیم جعلی از ادامه کشتار بی رحمانه مردم فلسطین تاکید کردند.

همچنین در این نشست ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با ارائه گزارشی جامع از سفر منطقه‌ای وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در موضوع دفاع از مردم غزه را تشریح کرد.

سخنگویان سه قوه همچنین جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران آزاد حاضر در سرزمین غزه که به شهادت و جراحت جمعی از آنان منجر شد را به شدت محکوم کرده و این اقدامات جنایت بار را در راستای جلوگیری از اطلاع رسانی شفاف و سانسور صدای مظلومیت ملت فلسطین ارزیابی کردند.

مسئولان اطلاع رسانی قوای سه گانه، به کار گرفتن استانداردهای دوگانه حقوق بشری علیه ملت مظلوم فلسطین از جمله سکوت مطلق و نادیده گرفتن جنایات وقیحانه صهیونیست ها در قتل عام ملت فلسطین، مسدود نمودن شریان های حیاتی از جمله آب، برق ، غذا، دارو و تخریب زیر ساخت‌های فلسطینیان از سوی مجامع باصطلاح حقوق بشری غربی را نمونه بارز نقض حقوق بشر ارزیابی و بر ضرورت ارائه کمک‌های فوری به مردم غزه تاکید کردند.

در ادامه این جلسه همچنین روند بررسی و تصویب قانون برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی تشریح و تصمیماتی در قبال روند اطلاع رسانی آن اتخاذ شد.

همچنین در این نشست، بر ضرورت همکاری و اتخاذ سیاست های واحد رسانه‌ای و اطلاع رسانی قوای سه گانه در موضوع مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی، رسیدگی جدی به معیشت و رفع مشکلات اساسی مردم، همراهی و همکاری قوا در زمینه مقابله با بر هم زنندگان امنیت روانی مردم و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به افکار عمومی در راستای امید افزایی روز افزون تاکید شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز