تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

بازدید دادستان تهران از دو کارخانه لبنیات پاک و سایپا دیزل

دادستان تهران به‌ منظور بررسی مشکلات، از دو واحد تولیدی بزرگ کارخانه لبنیات پاک و سایپا دیزل بازدید میدانی کرد.
کد خبر: ۷۱۹۳۴

به گزارش خبرگزاری معاصر، کارخانجات تولید مواد لبنی پاک و خودرو سازی سایپا دیزل میزبان علی صالحی، دادستان تهران بودند تا مشکلات ایجاد شده در روند ورود و تامین مواد اولیه به‌علت صدور احکام شعب تعزیرات، مراجع قضایی و دیگر مسائل را پس از بازدید میدانی انجام شده با این مقام قضایی در میان بگذارند.

علی صالحی، دادستان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال و نیز تحقق سیاست‌های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در حمایت از تولید وصنعت گران، امروز به اتفاق همکاران از این دو واحد بازدید کردیم.

دادستان تهران تاکید کرد: الحمدلله در هر دو شرکت شاهد فعایت مستمر تولید بودیم، در شرکت صنایع غذایی بازدید شده به گفته مدیران علیرغم مشکلات موجود فعایت تولیدی بی وقفه ادامه داشته و در شرکت خودرو ساز نیز به گفته مدیران این مجموعه، علیرغم تحریم‌ها روزانه بین ١٧ تا ٢۵ خودروی سنگین تولید می‌شود که به بهبود حمل و نقل کشور کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما در دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان هستیم، افزود: در حدود مقررات، هر کمکی بتوانیم به تولیدکنندگان می‌کنیم و در همین راستا، حضور و بازدید میدانی ازمحل شرکت‌ها وبرگزاری جلسات با مسئولین مرتبط واستماع مشکلات بدون واسطه ومستقیم ازخود تولید کنندگان صورت می‌پذیرد. وی در پایان خاطر نشان کرد: دستورات لازم به منظور تشکیل جلسات تکمیلی با حضور نمایندگان بانک مرکزی، تعزیرات، گمرک، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌توسعه تجارت در واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران صادر تا سایرموضوعات این شرکت‌ها نیز در حدود مقررات بررسی و حل شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز