تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور از منطقه عملیاتی خارک بازدید کردند

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به همراه جمعی از اعضای هیئت‌ مدیره و مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور، روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر از تأسیسات این شرکت در منطقه عملیاتی خارک و میدان مشترک فروزان بازدید کردند.
کد خبر: ۷۲۰۲۹

به گزارش معاصر، به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به همراه موسی مویدی بازرس کل امور نفت سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از نمایندگان این سازمان در شرکت نفت فلات قاره ایران و برخی اعضای هیئت مدیره این شرکت روز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در سایت عملیاتی شرکت صنایع فراساحل (صف) مجری پروژه ان‌جی‌ال خارک حضور یافتند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پروژه، در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفتند.

در این بازدید چالش‌های پیش‌رو بررسی و ضمن بیان نظرات مجریان طرح در نشستی فنی – تخصصی در مجموعه شرکت، راهکارهای برون‌رفت از مسائل مطرح‌شده توسط مسئولان ارائه شد.

مدیرعامل و اعضای هیئت‌ مدیره با همراهی هیئت عالیرتبه سازمانی بازرسی کل کشور در نوبت بعدازظهر از مجموعه اقدام‌های مؤثر تعمیراتی در کارخانه‌های خشکی منطقه عملیاتی خارک، به‌ویژه پروژه موفق تعمیر و تعویض مبدل‌های حرارتی این کارخانه‌ها بازدید کردند و سپس به اسکله عملیات دریایی شرکت نفت فلات قاره رفتند.

در این بخش از بازدید، گزارش کاملی از فعالیت‌های مجموعه عملیات دریایی در حوزه ترابری نفر و تدارکات مورد نیاز سکوها و دکل‌های دریایی ارائه و در ادامه از شناورهای عملیاتی منطقه بازدید شد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و هیئت همراه در روز دوم بازدید خود در منطقه خارک با بالگرد به سمت مجتمع نفتی فروزان در مرز مشترک آبی با کشور عربستان حرکت کردند و مورد استقبال رئیس مجتمع و سایر مسئولان قرار گرفتند.

بازدید از دکل البرز/ سکوهای FY.FZ، همچنین ساختمان مسکونی جدید سکوی فروزان (LQ)، همچنین بازدید از تأسیسات مجتمع نفتی فروزان و پروژه طرح توسعه میدان‌های مشترک و پیش‌بینی افزایش تولید از مهم‌ترین موارد این برنامه و موضوع جلسه با مسئولان مجتمع دریایی فروزان بود. در این بازدید همچنین درباره جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه میدان فروزان و طرح توسعه و بازسازی این میدان بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز