تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس :

زاهدی فشارها را از روی خودش برداشت

شهاب زاهدی معتقد است این تیم حتی با نفرات ذخیره‌اش هم باید استقلال تاجیکستان را از پیش رو بردارد
کد خبر: ۷۲۰۵۱

به گزارش معاصر، درباره برد پرسپولیس برابر پیکان اظهار داشت: پرسپولیس در روزی که چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت نتیجه خوبی گرفت و بازیکنان ذخیره این تیم هم نمایش خوبی داشتند. امیدوارم پرسپولیس این روند را در بازی‌های بعدی هم ادامه دهد و صدرنشین جدول رده‌بندی بماند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هت‌تریک شهاب زاهدی در دیدار این تیم مقابل پیکان گفت: من قبلاً هم گفته بودم که زاهدی نیاز به زمان دارد، ولی معمولاً هواداران فوتبال در مورد مهاجمانی که گل نمی‌زنند کم‌طاقت هستند. خوشبختانه زاهدی چهار گل به ثمر رساند تا فشارها را از روی خودش بردارد. او حالا جواب اعتماد کادر فنی را داده است و امیدواریم این روند را ادامه دهد.

وی در واکنش به انتقاد دوباره یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس بابت حل نشدن مشکلات مالی سرخپوشان یادآور شد: ترجیح می‌دهم در این زمینه زیاد صحبت نکنم، چون من و شما نمی‌دانیم چه مسائلی بین گل‌محمدی و مدیریت باشگاه وجود دارد. پرسپولیس 50 سال است که با مشکل مالی مواجه بوده و این مشکلات هنوز هم برطرف نشده است. وقتی فوتبال ما حرفه‌ای نباشد و به شیوه 50 سال پیش اداره شود نمی‌توان بیش از این توقع داشت. وقتی باشگاه درآمدزایی نداشته باشد این مشکلات پیش می‌آید. تا وقتی باشگاه‌ها خصوصی نشوند این وضعیت ادامه خواهد داشت و حتی بدتر هم خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به بازی بعدی این تیم برابر استقلال تاجیکستان خاطر نشان کرد: پرسپولیس با استقلال تاجیکستان اصلاً قابل قیاس نیست و این دو تیم زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند. پرسپولیس حتی با ذخیره‌هایش باید این تیم را شکست دهد. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی محکوم به برد است.

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
برچسب ها : زاهدی پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز