تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
نشست تخصصی ساختمان سازی

صنعت ساختمان سازی ایران زیر ذره بین متخصصان سنگاپوری

در زمان برگزاری نشست تخصصی مجازی کارشناسان ایرانی با مسوولان و کارشناسان سازمان مسکن و توسعه سنگاپور، روش های ساخت‌و ساز در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۱۸۵

به گزارش معاصر،از وزارت راه و شهرسازی، نشست تخصصی تبادل تجربیات ساخت و ساز دو کشور ایران و سنگاپور با حضور نمایندگان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و اصفهان، نمایندگانی از بخش‌های خصوصی کشورمان با سازمان مسکن و توسعه وزارت توسعه ملی کشور سنگاپور به شکل مجازی برگزار شد.

در این نشست تخصصی، روش‌های ساخت و ساز فعلی ایران، استفاده از چاپ سه بعدی و بتن‌های پیش‌ساخته در آن، همچنین گسترش استفاده از بتن‌های پیش ساخته در ایران در پروژه‌های گوناگون شهری به صورت مجازی بررسی شد.

در جریان این نشست، شرکت‌کنندگان و نمایندگان دو کشور در مباحث و موضوعات تخصصی محور برگزاری نشست به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در این نشست تخصصی عضو هیات علمی بخش مهندسی سازه و ابنیه فنی و دبیردبیرخانه صنعتی‌سازی ساختمان مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، عضو هیات علمی بخش فناوری بتن، نمایندگان شهرداری تهران واصفهان، مدیرعامل شرکت آبتوس ایران و مدیرعامل شرکت TRS حضور داشتند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز