تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

۲۴۴ کشنده توقیفی در استان آذربایجان شرقی با دستور دادستان کل کشور ترخیص شدند

در جریان سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با سفر به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای این شهرستان، از چند کارخانه تولیدی، گمرک، انبار‌های سازمان اموال تملیکی و پارکینگ خودرو‌های توقیفی نیز بازدید کرد.
کد خبر: ۷۲۱۹۱

به گزارش معاصر در جریان بازدید دادستان کل کشور از پارکینگ کشنده‌های توقیفی و بلاتکلیف، بیش از ۵۰۰ دستگاه کشنده و کامیون مشاهده و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی با بررسی علت توقیف و بلاتکلیفی آن‌ها دستورات لازم را در خصوص تعیین تکلیف این کشنده‌ها صادر کرد.

در این راستا و در کمتر از ۲۰ روز از دستور دادستان کل کشور، بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خبر از تعیین تکلیف بیش از ۲۴۰ دستگاه کامیون کشنده داد و گفت: پس از سفر دادستان کل کشور به شهرستان جلفا در تاریخ ۱۲ مهر سال جاری و بررسی وضعیت پارکینگ کامیون‌های توقیفی دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف این کامیون‌ها اخذ و اقدامات لازم در این خصوص با سرعت پیگیری شد. علیلو گفت: در حال حاضر پرونده ۲۴۴ دستگاه کامیون کشنده تعیین تکلیف و ترخیص شده و پیگیری جدی، مستمر و روزانه جهت تعیین تکلیف کشنده‌های باقی مانده با جدیت استمرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز