تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

شرایط امسال روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: به علت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، شرایط امسال روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، متفاوت است.
کد خبر: ۷۲۲۴۱

به گزارش معاصر، رضا ابراهیمی عصر چهارشنبه در دومین جلسه هماهنگی برگزاری یوم الله ۱۳ آبان در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه به علت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، شرایط امسال روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، متفاوت است، اضافه کرد: مردم، امسال نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان حضوری پرشور خواهند داشت و شور و شعور سیاسی خود را به رخ خواهند کشید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه غزه و کشتار روزانه صدها نفر به ویژه کودکان و نوجوانان گفت: ۱۳ آبان امسال فرصتی برای ابراز انزجار از کشتار دانش‌آموزان در غزه است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروز در غزه زنان و کودکان و افراد بی دفاع آماج حمله‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند بنابراین باید از فرصت راهپیمایی ۱۳ آبان استفاده کرده و انزجار خود را از ددمنشی‌های اسرائیل غاصب و استکبار جهانی نشان دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاوه بر آحاد مردم، حضور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان به یک اصل اساسی تبدیل شده که امسال نیز بسیاری از آنان در صفوف راهپیمایی حاضر خواهند شد.

ابراهیمی با بیان اینکه دشمن اثرگذاری روی دانشجو و دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: مطمئن هستیم که همه توطئه‌های آنان در این خصوص با بصیرت نسل جووان نقش برآب می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان بهانه‌ای برای جهاد تبیین است که باید آن را مغتنم بشماریم و اقدامات نظام اسلامی را به نسل جوان تبیین کنیم.

وی بر استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد و افزود: در کنار راهپیمایی ۱۳ آبان باید مفاهیمی نظیر استکبارستیزی و مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان با استفاده از فضای مجازی انتقال یابد.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز