تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
یمن:

در قبال کشتار جمعی مردم غزه بی تفاوت نخواهیم ماند

شورای عالی سیاسی یمن ضمن هشدار به تل‌آویو تاکید کرد یمن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی دست روی دست نخواهد گذاشت و در صورت عبور این رژیم از خطوط قرمز، یمنی‌ها وظیفه دینی خود را ایفا خواهند کرد.
کد خبر: ۷۲۲۵۲

به گزارش معاصر، شورای عالی سیاسی یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای بر حمایت کامل خود از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: «کشتار جمعی‌ای مردم فلسطین به دست دشمن صهیونیستی چهره قبیح و وحشی آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی را نمایان می‌کند».

شورای عالی سیاسی یمن در ادامه تاکید کرد موضع این کشور در حمایت و پشتیبانی از آرمان فلسطین، مردم این کشور و جنبش‌های مقاومت ثابت است.

این شورا همچنین تاکید کرد: «زیر پا گذاشتن خطوط قرمز یمن را ملزم به انجام وظیفه دینی و اصولی خود در قبال این اقدامات می‌کند. صنعاء از نزدیک وضعیت [فلسطین] را زیر نظر دارد و در قبال کشتار جمعی مردم غزه دست روی دست نخواهد گذاشت».

 «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت پیشبرد امور یمن نیز اخیرا تاکید کرد صنعاء با تمام توان، به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

نخست وزیر یمن هشدار داده بود چنانچه حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه پیدا کند، کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ هدف قرار خواهد گرفت.

شورای عالی سیاسی یمن در پایان ضمن درخواست از مردم این کشور برای برگزاری راهپیمایی میلیونی در حمایت از مردم فلسطین، از کشورهای عربی و اسلامی خواست در عین وحدت موضع درست را در قبال جنایات فجیع رژیم صهیونیستی اتخاذ نمایند.

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز