تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل؛

رزمایش استانی ساماندهی نهاده های کشاورزی در فارس برگزار شد

قائم مقام معاونت تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اجرای رزمایش استانی ساماندهی و نظارت بر فروشگاه های سموم و نهاده های کشاورزی و داروخانه های گیاهپزشکی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۱
به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سیدعلی آقا میرطالبی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، بیان کرد: این رزمایش با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت سموم و نهاده های کشاورزی و بررسی مجوز فعالیت داروخانه های گیاهپزشکی و فروشگاه های مربوطه انجام می شود.
وی با بیان اینکه 700 فروشگاه نهاده و سموم کشاورزی در سطح استان فارس فعال هستند، افزود: در این بازدیدها 520 فروشگاه و داروخانه گیاهپزشکی مورد بازدید قرار گرفت و تعداد 10 فروشگاه غیرمجاز به دستور مقام قضایی پلمب شد.
میرطالبی تصریح کرد: میزان 1100 لیتر انواع سموم تقلبی و تاریخ گذشته در این بازدیدها کشف و ضبط شد و با ثبت گزارش تخلف، متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند. این مقام مسئول اظهار کرد: در همین راستا به 30 فروشگاه که اقدام به تمدید مجوز فعالیت خود را نکرده بودند اخطار لازم به منظور تمدید مجوز فعالیت داده شد.
وی با اشاره به اینکه این عملیات به صورت مستمر و به مناسبت های مختلف در طول سال انجام می شود، بیان کرد: این اقدام به منظور حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی است تا بتوانند نهاده و سموم کشاورزی مورد نیاز خود را به صورت استاندارد و با قیمت ارزان تهیه کنند.
قائم مقام معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این رزمایش به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با همکاری استانداری فارس، دادگستری فارس، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس، اداره کل تعزیرات استان فارس و اتحادیه های مربوطه در سطح استان فارس اجرا شد.
 
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز