تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

پیگیری‌های دستگاه قضا برای پرداخت حداکثر تعهدات بیمه‌ای در حق خانواده‌های متوفیان حادثه لنگرود

رئیس کل دادگستری استان گیلان: شرکت بیمه موظف است حداکثر تعهدات بیمه‌ای را در اسرع وقت در حق خانواده متوفیان کارسازی نماید.
کد خبر: ۷۲۵۰۹

به گزارش معاصر رئیس کل دادگستری استان گیلان با دعوت از مسئولین بیمه دانا در استان و شعبه لنگرود از پرداخت خسارت حداکثری به خانواده متوفیان حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با دعوت از مسئولین بیمه دانا در استان و شعبه لنگرود دستور داد حداکثر مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود صورت گیرد. 

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه کمپ لنگرود مسئولیت خود را در قبال حوادث نزد بیمه دانا بیمه کرده بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه همه افراد حادثه دیده تحت بیمه مسئولیت مدنی نبوده بلکه تعداد اندکی از پذیرش شدگان و کارکنان تحت بیمه بودند لذا شرکت بیمه موظف است حداکثر تعهدات بیمه‌ای را در اسرع وقت در حق خانواده متوفیان کارسازی نماید.

  وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از خانواده‌های این آسیب دیدگان استفاده می‌کند. رئیس شورای قضایی استان در پایان با اشاره به اینکه پرونده مذکور در دادگستری در حال رسیدگی است گفت: با مسببین و متخلفین در این حادثه برخورد سریع و قاطع قانونی صورت خواهد گرفت و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید. 

شناسایی ۲۹ نفر از متوفیان

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه با به کارگیری تمام امکانات در پزشکی قانونی علی رغم سختی کار در این حوزه ظرف ۴۸ ساعت اجساد حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود توسط متخصصین پزشکی قانونی به طور کامل از طریق انجام آزمایشات ژنتیکی و احراز هویت، شناسایی شدند، گفت: با دستور قضایی در تحویل اجساد به خانواده‌ها دستورات لازم صادر شده و تاکنون ۲۹ نفر از اجساد به خانواده‌ها بازگردانده شد و مراسم تشییع و تدفین انجام گرفت. وی در ادامه افزود: شناسایی تعداد ۴ نفر دیگر نیز با پیگیری‌های لازم در حال انجام است که خانواده‌ها با مراجعه به مراجع ذی صلاح نسبت به شناسایی و تدفین آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز