تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

عامل آتش زدن کمپ ترک اعتیاد لنگرود بازداشت شد

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از دستگیری عامل آتش زدن کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۳۰

به گزارش معاصر، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه از دقایق اولیه حادثه حسب تاکیدهای جدی رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان در صحنه؛ تحقیقات همه جانبه شبانه روزی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت، گفت: دستور داده شد تحقیقات جامع از مجروحین در بیمارستان توسط بازپرس انجام گرفته و همچنین دوربین‌های مدار بسته توسط ضابطین مورد بازبینی دقیق فنی قرار بگیرند. فلاح میری گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده مشخص شد کانون حریق در محلی غیر از محل قرار گرفتن بخاری بوده است.

وی در ادامه افزود: به لحاظ شعله‌ور شدن آتش، عمدی بودن موضوع متصور شد و متعاقبا با ارجاع موضوع به کارشناس رسمی آتش‌نشانی با بررسی صحنه و رویت فیلم عمدی بودن حادثه تایید شد. دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه پس از وصول نظر کارشناس و تحقیقات معموله اقدامات شناسایی هر چه سریع تر انجام شد، تصریح کرد: تحقیقات توسط ضابطین دادگستری به طور مفصل و دقیق طی چند روز  انجام شد تا اینکه فرد مجرم امروز در هنگام خروج از استان شناسایی و دستگیر شد.

فلاح میری گفت: فرد شناسایی شده در تحقیقات اولیه پس از مواجه شدن با ادله موجود به جرم ارتکابی اقرار کرده است. وی ابراز داشت: این فرد از کسانی بوده که در این کمپ بستری بوده و دو هفته قبل از این کمپ را ترک کرده است. متهم بازداشت شده مدعی است به دلیل خصومت شخصی و ادعای سختگیری عوامل مرکز دست به این  اقدام زده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز