تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

رفتار سازمانی در جهاد کشاورزی فارس بهبود می یابد

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری دوره های تخصصی مدیریت رفتار سازمانی برای بهبود و ارتقاء آن در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۴۹

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فریده کبیری گفت: این دوره های تخصصی برای مدیران، معاونین، روئسای ادارات و مراکز جهاد کشاورزی در حال برگزاری است. این مقام مسئول بیان کرد: دوره های مذکور بر اساس تفاهم نامه منعقده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به صورت حضوری و هفتگی برگزار می شود.

کبیری با اذعان به اینکه برگزاری دوره های تخصصی مدیریت رفتار سازمانی از جمله عوامل شاخص های امتیاز آور در جشنواره شهید رجایی است، افزود: اجرای این دوره ها منجر به بهبود کارکرد مدیران در رشته های تخصصی کشاورزی نیز می شود. وی با اشاره به اینکه دوره های مذکور در مرکز استان یا به صورت منطقه ای در شهرستان ها برگزار می شود، افزود: اولین مرحله از دوره های منطقه ای در سه شهرستان فسا، پاسارگاد و لار با عناوین متفاوت برگزار شده است. رئیس گروه نوسازی و تحول اداری یادآوری کرد: در بیست و ششمین دوره از جشنواره شهید رجایی، سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان دستگاه برتر در گروه تولیدی و خدماتی معرفی و رئیس این سازمان تقدیر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز