تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

ساختن واحد های مسکن ملی با کیفیت

استاندار کرمانشاه برای دسترسی مردم به مسکن ارزان بر ضرورت تسریع در پیشبرد پروژه‌ها و حفظ کیفیت کار تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۵۶۵

به گزارش معاصر، «محمدطیب صحرایی» روز شنبه در جریان سفر شهرستانی به جوانرود و در حاشیه بازدید از طرح های مسکن ملی این شهرستان از ۲ پروژه ۵۳۱ و ۲۵۰ واحدی مسکن ملی این شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت آنها را بررسی کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید بر اهتمام دولت برای شتاب بخشی به خانه سازی در کشور و اجرای نهضت ملی مسکن مطابق برنامه و قول رییس جمهور به مردم تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نیز دراین بازدید طی گزارشی اعلام کرد: این پروژه با زیربنای ۲۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۱۱ بلوک در حال اجرا است.

شمس الله خدادادی» افزود: این پروژه ۲۵۰ واحدی با ۹ بلوک ۶ طبقه و پیلوت و ۲ بلوک پنج طبقه و پیلوت در حال اجرا است.

وی با یادآوری امکان سنجی های انجام شده و مساحت هر واحد ۸۶ متر مربعی ۲ خوابه گفت: بنیاد مسکن به عنوان مجری پروژه حدود ۳۰ میلیارد ریال از منابع داخلی خود برای مردم به صورت رایگان هزینه خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی این پروژه سه ماه پیش آغاز شده و پیشرفت فیزیکی آن ۹ درصد است و بانک مسکن نیز تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی را برای آن فراهم کرده است.

پروژه مسکن ملی ۵۳۱ واحدی جوانرود در مساحت ۴۶ هزار متر مربع و با زیربنای ۶۵ هزار متر مربع اجرایی می شود. این مجموعه دارای ۱۹ بلوک مسکونی است. در هر طبقه ۴ واحد جانمایی شده و هر واحد به طور متوسط دارای ۸۷ متر مربع زیربنا است.

این مجموعه ۵۳۱ واحدی دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ روباز و مسقف و انباری به تعداد واحدها و محوطه فضای سبز و بازی کودکان است.

پروژه ۲۵۰ واحدی مسکن ملی شهر جوانرود هم در مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع اجرا می شود. این مجموعه دارای ۱۱ بلوک مسکونی ۹ طبقه و ۵ طبقه است که در هر طبقه ۴ واحد جانمایی شده و هر واحد به طور متوسط دارای ۸۶ متر مربع زیربنا است.

این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ روباز و مسقف و انباری به تعداد واحدها و محوطه فضای سبز و بازی کودکان است.

سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه در سال ۱۴۰۲ با رویکرد جدیدی انجام و مشکلات و دغدغه های اصلی هر شهرستان با حضور معاونان استاندار، مدیران استان و شهرستان و صاحب نظران آن حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

در سفر امروز معاونان استاندار هم حضور دارند و مسایل و طرح‌های حوزه خود را بررسی و جمع‌بندی آن را در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود ارایه می‌کنند و در نهایت به صورت مصوبات عملیاتی در خواهد آمد.

بخش عمده اقدامات کارشناسی هم در جلسات و بازدیدهای تیم های اعزامی استاندار در روزها و هفته‌های گذشته و پیش از سفر انجام شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز