تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
مدیر گزینش جهاد فارس:

خدمت به عشایر یکی از حساس ترین مسئولیت هاست

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: عشایر از دیرباز جامعه ای مولد و پرتلاش بوده اند که با کمترین انتظارات همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت نموده اند و مسئولیت خدمت به این قشر یکی از حساس ترین مسئولیت ها به شمار می آید.
کد خبر: ۷۲۶۸۷

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فردین زمانی در دیدار با عبدالحمید کریمی مدیر کل امور عشایر این استان ضمن اشاره به جایگاه ویژه عشایر تصریح کرد: مسئولینی که در جایگاه خدمت رسانی به جامعه عشایر قرار دارند باید به دقت به وظایف خود عمل نمایند تا به صورت عادلانه خدمات مطلوب ارائه شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه انتخاب، حفظ و حراست در انتخاب افراد شایسته یکی از مهم ترین وظایف هسته گزینش می باشد، افزود: هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به صورت بسیار مطلوب و چشمگیری به این وظیفه خود عمل نموده است و نقش مرزبانی و صیانت از ادارات، کارمندان، مدیران و مسئولین مجموعه را بر عهده دارد.
ایجاد فضای عادلانه در ارائه خدمات به عشایر فارس
مدیر کل امور عشایر استان فارس نیز در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود در یکسال گذشته گفت: باتوجه به فعالیت های گسترده امور عشایر فارس حساسیت ویژه ای در کنترل نحوه عملکرد همکاران وجود دارد که همین امر موجب ایجاد فضایی عادلانه در ارائه خدمات به تمامی عشایر استان شده است.
عبدالحمید کریمی افزود: تأثیر گذاری عشایر استان فارس علاوه بر مسائل اقتصادی در حوزه های سياسی، فرهنگی، اجتماعی و بالاخص در دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست؛ آنها این جایگاه را از گذشته تا به امروز با اتکا به ولایتمداری، سرلوحه قراردادن فرهنگ شهادت و ایثار به بهترین نحو ممکن حفظ و حراست نموده اند.
در پایان این نشست که سید ابوالحسن ذوالانواری عضو شورای هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز حضور داشت لوح تقدیری از سوی هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی و دبیر هیات مرکزی هسته گزینش وزارت به پاس زحمات و تعاملات سازمانی به کریمی اهداء شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز