تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
با مشارکت وزارت نفت

برگزاری نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه برگزار می‌شود

سازمان اداری و استخدامی کشور نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه را با مشارکت وزارت نفت و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۲۷۱۴

به گزارش معاصر به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، این همایش ملی در چهار محور علمی برگزار خواهد شد، نخستین محور شامل خط‌مشی‌گذاری کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون آسیب‌شناسی فرایند صدور و تمدید مجوز کانون‌های ارزیابی، طراحی الگوی رتبه‌بندی کانون‌های ارزیابی و توسعه، نقش کانون ارزیابی در ارزیابی‌های تکمیلی آزمون‌های استخدامی، کاربست کانون‌های ارزیابی و توسعه مجازی در بخش دولتی، خود نظارتی و تشکیل انجمن‌های حرفه‌ای در حوزه کانون‌های ارزیابی است.

محور دوم را طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون ویژه‌سازی و روزآمد کردن ابزارها در کانون‌های ارزیابی، روش‌شناسی طراحی و اعتبارسنجی ابزارهای جدید در کانون‌های ارزیابی، ویژه‌سازی کانون‌های ارزیابی برای سنجش شایستگی‌ها در مدیران ارشد و مقامات، سنجش شایستگی‌ها در آزمایشگاه مدیریت تشکیل می‌دهد.

مسائل و چالش‌ها در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه‌، محور سوم این همایش است که با بخش‌هایی چون کج‌کارکردهای کانون‌های ارزیابی در بخش دولتی، تعارض منافع و اخلاق حرفه‌ای در کانون‌های ارزیابی و توسعه، کیفیت‌سنجی و ارتقای مهارت‌های ارزیابان در کانون‌های ارزیابی و توسعه، مسائل و چالش‌ها در حوزه استقرار کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش دولتی برگزار خواهد شد.

محور چهارم شامل تحولات آینده در کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون کاربست هوش مصنوعی و فناوری‌های نو در کانون‌های ارزیابی و توسعه، روندهای جهانی در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه، آینده‌پژوهی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران برگزار می‌شود. 

نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش ویژه‌ای با نام مطالعات موردی در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش‌هایی شامل تجارب موفق داخلی در زمینه طراحی مدل‌های شایستگی اختصاصی مشاغل، تجارب موفق داخلی در حوزه طراحی ابزارهای نوین ارزیابی و توسعه، تجارب موفق داخلی در زمینه تربیت و ارتقای عملکرد ارزیابان کانون، تجارب موفق داخلی در حوزه طراحی گزارش‌های بازخورد فردی و داخلی، مقالات پژوهشگران و محققان را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه روزهای دوم و سوم دی‌ماه در محل تهران، مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۲۰ آذرماه است. 

شایان ذکر است که افزون بر سازمان امور اداری و استخدامی و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز در برگزاری "اولین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه"  مشارکت دارند.

پژوهشگران و محققان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.aanddc.net مراجعه کنند، همچنین صندوق پستی info@aanddc.net و شماره تماس ۰۲۱ ۲۲۷۰۶۵۲۸ راه‌های ارتباطی علاقمندان به شرکت در این همایش است.

برگزاری نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه برگزار می‌شود

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز