تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۴
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد؛

اجرای بیش از شش هزار عنوان برنامه طی هفته بسیج

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از اجرای بیش از شش هزار عنوان برنامه طی هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۷۱۹

به گزارش معاصر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از شش هزار عنوان برنامه در شهرستان‌های استان تهران اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با بیان اینکه هفته بسیج متعلق به همه ملت ایران است، گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران است».

وی گفت: ما ۱۸ ناحیه بسیج در استان تهران داریم، که طبق گزارش‌ها و آماری که به بنده داده شده در هرکدام از این ناحیه‌ها از ۲۶۰ تا بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود.

ذوالقدر با بیان اینکه در این هفته پویش «هر بسیجی یک خدمتگزار ملت» را خواهیم داشت، گفت: در ابن هفته هر بسیجی با ایده خود، در محل کار، محله، دانشگاه و مدرسه خود کار خدمتگزاری آغاز خواهد کرد، که این اقدامات به صورت فردی و غیر سازمانی است.

وی از اعزام گروه‌های درمانی جهادی به مناطق کمتر برخوردار استان تهران و ویزیت و داروی رایگان خبر داد و گفت: طی هفته بسیج ویزیت همه درمانگاه‌های متعلق به بسیج رایگان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از اجرای رزمایش مومنانه در هر شهرستان این استان، اجرای سرود پاتوق محور با شعار «غزه و حمایت از مظلومین»، برگزاری نشست‌ها و امید آفرینی، نواختن زنگ بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها با روایتگری دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های اعزام به مناطق عملیاتی، رونمایی از دلنوشته های دانش آموزان اعزامی مناطق عملیاتی و عطرافشانی گلزار شهدا به عنوان دیگر برنامه‌های هفته بسیج خبر داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز