تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

بیمارستان امام خمینی شهریار امروز افتتاح شد

این اقدام در راستای اهداف دولت مردمی مبنی بر عدالت در سلامت است.
کد خبر: ۷۲۷۳۶

به گزارش معاصر، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با بیان اینکه هیات امنای صرفه‌ جویی ارزی در معالجه بیماران نقش ارزنده ‌ای در تجهیز به موقع این بیمارستان داشته است، گفت: با همراهی این نهاد تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان در طی ۶ ماه فراهم شد.

دکتر علیرضا مرعشی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار، امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور رییس جمهور افتتاح می شود، گفت: این اقدام در راستای اهداف دولت مردمی مبنی بر عدالت در سلامت است.  

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار خاطرنشان کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت بسیاری از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان را شامل بخش ‌های NICU، اتاق‌های عمل، کلینیک ویژه، بخش دیالیز و سایر بخش ها را تامین کرده و نقش ارزنده ای در راه اندازی و افتتاح این بیمارستان دارد.

 گفتنی است، اصلی ترین سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سیزدهم، اجرای برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش برای دسترسی آسان و ارزان مردم به خدمات سلامت به ویژه در نقاط کم برخوردار کشور است.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز