تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

بازدید سفیر ایران در ترکمنستان از پاویون وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه»

سفیر ایران در ترکمنستان به همراه معاونان و مسئولان سفارت از پاویون وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه» در عشق‌آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۷۲۷۵۴

به گزارش معاصر، در این بازید مدیران اعضای هیئت ایرانی حاضر در پاویون ضمن معرفی توانمندی‌های وزارت نفت در صدور خدمات فنی و مهندسی و تأمین تجهیزات پروژه‌های نفتی و گازی کشور، بر ضرورت همکاری بیشتر سیاسی ایران و ترکمنستان در برقراری ارتباط دیپلماتیک و فنی تا رسیدن به نتیجه مورد نظر تأکید کردند.

در ادامه این بازدید علی مجتبی روزبهانی، سفیر ایران در ترکمنستان ضمن قدردانی از حضور وزارت نفت به‌صورت پاویون و با همه توان در این نمایشگاه اظهار کرد: سفارت ایران در ترکمنستان کاملاً در خدمت صنعت نفت کشور است.

وی افزود: ارتباط‌های پس از این نمایشگاه (نمایشگاه ایران پروژه در عشق‌آباد) به‌صورت مستمر پیگیری شود و تهاتر گازی، صدور خدمات فنی مهندسی و تأمین تجهیزات و کالا در برنامه‌ سفارت ایران در ترکمنستان قرار گیرد.

در پایان این بازدید مقرر شد برای حضور مدیران نفت و گاز ترکمنستان به‌منظور بازدید و برگزاری نشست‌هایی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

شایان یادآوری است که نمایشگاه ایران پروژه عشق‌آباد امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) پس از سه روز به‌کار خود پایان داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز