تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

شروع برف و باران در ۱۵ استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۴۱

به گزارش معاصر، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد - بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، مازندران و مرکزی هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، کردستان و قم نیز بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان رعایت قوانین و مقررات رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و افزایش دقت در حین رانندگی است. همچنین لازم است رانندگان قبل از ورود به جاده از پربودن باک خودرو، همراه داشتن زنجیرچرخ و سالم بودن پرف‌پاک‌کن‌ها و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل تونل کندوان تا سیاه‌بیشه است.   در محور هراز در هر دو مسیر نیز تردد روان است اما در محدوده امامزاده هاشم با افزایش حجم تردد مواجه هستیم.

شیرانی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کمالشهر تا حصارک و محدوده گلشهر نیمه‌سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیت مشابه در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محور تهران – شهریار  گزارش شده است.

به گفته وی در در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل فیروزبهرام تا دهشاد و آزادراه قم – تهران وبالعکس در محدوده‌های بهشت زهرا و پل اتوبان آزادگان نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ محور جنگل گلستان – چمن بید و محور خرم آباد – پل دختر تا اطلاع بعدی مسدود هستند. علاوه بر این دو محور شریانی، سه محور غیر شریانی سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا و هشتگرد – طالقان نیز تا اطلاع‌ بعدی مسدودند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز