تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°

۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

مورد عجیب یک پرستار

دیوید در دوران پرستاری خود هرگز با این مورد برخورد نکرده بود که بر بالین کسی حاضر شود که جان صدها نفر را به خطر انداخته است.
کد خبر: ۷۲۸۵

اخبار معاصر: در هرج و مرج انفجارها و حملات تروریستی پاریس، دیوید که پرستار بیمارستانی بود، در محل یکی از کافه ها حاضر بود و به صورت غریزی به کمک زخمی ها رفت.

کافه ولتایر یکی از مکانهایی بود که تروریستهای داعشی به آن حمله ور شده بودند. دیوید، با ورود به کافه مشاهد کرد که تعدادی همچنان زنده هستند. او به سمت فردی را دید که بر روی میزی افتاده و همچنان نفس می کشد. با وجود آنکه زخمی‎های چندانی برنداشته بود اما هوشیاری نداشت. بنابراین دیوید شروع کرد به عملیات نجات مصدوم و به او تنفس مصنوعی داد.

مورد عجیب یک پرستار

زمانیکه این پرستار فرانسوی، پیراهن فرد مصدوم را برای کمک های بیشتر پاره کرد، با صحنه ای عجیبی روبه رو شد. دیوید در آن زمان گمان می کرد که کافه بر اثر انفجار گاز به آن وضعیت درآمده و هیچ اطلاعاتی از حملات زنجیره ای پاریس نداشت. محل کنسرت باتاکلان در خیابانی آن سوتر از کافه ای بود که پرستار در آن حضورد داشت.

دیوید میگوید زمانی که پیراهن فرد زخمی را پاره کرد متوجه سیمهایی به رنگهای سفید، نارنجی، سیاه و قرمز شد و بلافاصله فهمید که این فرد یک بمب گذار انتحاری است.

فردی که پرستار فرانسوی سعی داشت تا او را احیا کند، ابراهیم عبدالسلام بود، یکی از کسانی که در حملات 13 نوامبر پاریس، 130 نفر را به کام مرگ فرستاده بود.

در فیلمی که از دوربین مدار بسته کافه ظبط شده، دو نفر درحال کمک به یکی از زخمی ها هستند که به نظر می رسد یکی از آنها دیوید باشد. ابراهیم عبدالسلام تنها کسی بود که در آن کافه کشته شد.

دیوید در ادامه می گوید که او در ابتدا سیم قرمزی را دید که به گمان او مربوط به چاشنی بمب بود.

پس از مدتی ماموران آتش نشانی سر می رسند و پس از آنکه دیوید ماجرا را برای آنها بازگو می کند، ماموران همه را به خاطر وقوع انفجار بمب از کافه بیرون می کنند.

دیوید، 46 ساله پرستار بیمارستانی در پاریس است. جمعه شب قرار شامی با یکی از دوستانش در آن کافه داشت. وی که در زمان انفجار در کافه حضور داشت گمان می کرد که انفجار به خاطر ترکیدن بخاری گازی باشد. او خود را به تراس کافه می رساند و پس از انفجار ابتدا زنی را نجات می دهد و سپس به سمت جوانی می رود که بعد مشخص می شود که بمب گذار انتحاری است.

پلیس پس از بازرسی از محل کافه متوجه می شود که بمبهای عبدالسلام به صورت کامل منفجر نشدهاند و به همین خاطر خسارت کمتری در آن مکان ایجاد شده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز