تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
بیرانوند:

به کسی اجازه نمی دهیم تیم‌ ملی را تخریب کند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که هیچ‌کس نباید بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را مورد انتقاد شدید قرار بدهد.
کد خبر: ۷۲۸۷۹

به گزارش معاصر، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت تیم‌ملی از ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیفادی با دو بازی تمام شد، به نظرم سخت‌ترین بازی ما مقابل ازبکستان بود که می‌توانستیم در این بازی برنده شویم. دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول فوق العاده بودیم. برای اینکه ازبکستان شکست نخورد از دقیقه اول نیمه دوم پرس سنگینی داشتند و گلی خوردیم که همه می‌دانند ۲-۰ نتیجه خطرناکی است که تا دقیقه ۹۰ هم نمی‌شود روی آن حساب باز کرد. بعد از گلی که خوردیم حریف روحیه گرفت و نیمه دوم تمرکز ما افت کرد. باز خداراشکر اتفاق بدتری نیفتاد. به نظرم اردوی خوبی داشتیم که با دو بازی خوب هم به پایان رسید.

دروازه‌بان تیم‌ملی درمورد انتقادات از تیم گفت: کسی اجازه ندارد الان تیم ملی را تخریب کند و خدایی ناکرده به بازیکنان و کادرفنی ایراد بگیرد. به نظرم الان بهترین نسل را داریم. چه تخریبی؟ الان ۹ بازی بدون باخت داریم و نیمه اول ازبکستان هم بازی خوبی انجام دادیم. با همان نیمه اول پیش خودمان گفتیم که فینالیست جام ملت‌های آسیا هستیم. فوتبال همین است. آلمان دو بازی متوالی با آن همه ستاره شکست خورد. الان هیچ‌کس حق ندارد. تیم‌ملی بهترین نسل بازیکنان را در اختیار دارد. با بازی‌ای که در نیمه اول انجام دادیم می‌خواستم در اینستاگرام پست بگذارم و بگویم که همه مردم بیدار شوند که این تیم بوی قهرمانی می‌دهد.

بیرانوند درباره انتقادات از سبک بازی تیم‌ملی گفت: به نظرم سبک بازی‌ای که الان داریم نسبت به چند سالی که بوده خیلی رو به جلوست. می‌توانستیم عین آب خوردن از دو گل حفاظت کنیم که می‌دانستیم نتیجه مطمئنی نیست ولی برای گل سوم رفتیم که گل خوردیم. این اتفاق طبیعی است که گل دوم را هم خوردیم.

او درباره اتفاقات درباره بازوبند کاپیتانی هم گفت: به هر حال نظر لطف تمام بچه‌ها بود که بازوبند را به من دادند. همه بازیکنانی که در تیم ملی هستند الان کاپیتان هستند و همین اتفاق افتاد که آقای مهدی طارمی به سعید عزت اللهی گفت بازوبند را بیرانوند ببندد. چون میلاد نزدیک به من بود خواست بازوبند را به من برساند. خودم از میلاد خواستم که بازوبند را به احسان حاج صفی برساند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا گفت: ما بازی های خیلی خوبی تا الان انجام داده‌ایم. بازی با قطر و اردن خوب بود. دو بازی برابر ازبکستان خیلی خوب بود. به نظرم بعد از این بازی‌ها تیم ما هماهنگ‌تر شده است. در نیمه دوم سامان قدوس را از دست دادیم که ریتم بازی ما در دست او بود. علیرضا جهانبخش را هم نداشتیم. امیدوارم قبل از جام ملت‌ها تمام بازیکنان را بدون مصدومیت داشته باشیم. در این اردو و فیفادی با صحبت‌هایی که داشتیم می رویم که دل طرفداران تیم ملی را شاد کنیم. 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره رویارویی با النصر عربستان در بازی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما وقتی وارد اردوی تیم ملی می شویم تمام تمرکزمان روی تیم ملی است. می‌دانستیم که بازی‌های مقدماتی جام جهانی است. از امروز تیم ملی برای ما تمام شد و روی پرسپولیس متمرکز می شوم. فکر کنم بازی خیلی سختی مقابل آن همه ستاره داریم. امیدوارم تمام هواداران پرسپولیس به ما انرژی مثبت بدهند. بهترین اتفاق برای ما این است که از سوی هواداران به ما انرژی مثبت بدهند.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا پیامی برای کریستیانو رونالدو ندارد؟ گفت: او من را ول نمی‌کند! یک پنالتی از او گرفتم و تا به من گل نزند مرا ول نمی‌کند. رونالدو بازیکن بزرگی است و هر کسی آرزو دارد مقابل چنین بازیکنی بازی کند. خوشحالم که برای سومین بار می‌خواهم مقابل این بازیکن بزرگ بازی کنم. تمام بازیکنان پرسپولیس اینطور هستند و خیلی خوشحالم که جام جهانی خیلی خوبی با او داشتم. بازی سنگینی است، رونالدو الان در بهترین سطح، گل‌های حساسی می زند. اگر او را کنار بگذارید، النصر چندین بازیکن فوق العاده دارد. به نظرم همانطور که کسی باور نمی کرد مقابل الدحیل نتیجه خوبی بگیریم، یک نتیجه خوب دیگر به دست می‌آوریم.

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز