تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

بانوان صنعت نفت مصداق بارز توانمندی در عرصه‌ اجتماع هستند

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دیدن دستاوردها و تلاش‌های بانوان فعال در این شرکت مایه‌ مباهات و افتخار است، گفت: هم‌اکنون شاهد درخشش این بانوان در عرصه خانواده و جامعه هستیم.
کد خبر: ۷۳۰۸۹

به گزارش معاصر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، خدیجه گودرزی در چهارمین نشست تخصصی شبکه‌ راهبردی زنان متخصص صنعت نفت که سه‌شنبه (هفتم آذرماه) با موضوع الزام‌ها و چالش‌های پژوهش و فناوری در توسعه‌ صنعت نفت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران بخش پژوهش و فناوری در برگزاری این نشست تخصصی اظهار کرد: یکی از اهداف شبکه‌ راهبردی زنان متخصص، دیده شدن توانایی‌های بانوان فعال در صنعت نفت است و به توان‌افزایی و رشد هر چه بیشتر آنها از نظر علمی و از نظر جایگاه سازمانی می‌اندیشیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، نیاز است توانایی‌های بانوان در صنعت نفت دیده شود و ما تلاش می‌کنیم زمینه‌ساز این هدف باشیم.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده گفت: شرکت ملی حفاری ایران با سه انتصاب مدیریتی در سال جاری برای خانم‌ها و در کل ۳۲ سمت سرپرستی در استفاده از ظرفیت‌های بانوان در صنعت نفت پیشرو است و نشان می‌دهد مدیریت عالی این شرکت به توانمندی بانوان اشراف داشته و مصمم است از این توانایی‌ها برای حرکت به سوی اهداف عالی بیشترین بهره را ببرد.

گودرزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره بانوان اظهار کرد: ایشان در سخنرانی پارسال خود عنوان کردند که بانوان باید حضور بیشتری در عرصه‌ سیاستگذاری و تصمیم‌سازی کشور داشته باشند، همچنین باید از جایگاه کارشناسی عبور و در عرصه‌ مدیریتی ایفای نقش کنند، چرا که کشور ما به این توان و تخصص نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اگر در گذشته موضوع را از نگاه خانم‌ها و نیاز آنها به حضور در اجتماع مطرح می‌کردیم، امروزه استفاده از توان خانم‌ها و حضور آنها در عرصه‌ اجتماع، نیاز جامعه است و خوشحالم که صنعت نفت در این زمینه یک صنعت پیشرو است و بسیاری از بانوان فعال در این عرصه افراد متخصص، توانمند و شایسته هستند.

بر اساس این گزارش، نقش آموزش در مدیریت فناوری صنعت نفت، ساختار واحدهای پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع، روش‌های تأمین منابع مالی در بومی‌سازی فناوری‌های صنعت نفت و مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های برتر دنیا، عناوین سخنرانی‌های این نشست تخصصی بودند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز