تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
وزیر کشور:

وزارت کشور وظیفه نظارت بر اجرای قانون حجاب و عفاف را دارد

احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به برخی انتقادات نسبت به محرمانه بودن بخشنامه وزیر کشور درخصوص حجاب اظهار کرد: ما خوشحالیم که به قانون استناد می‌کنند، ولی توصیه میکنم به همه ابعاد قانون توجه کنند.
کد خبر: ۷۳۰۹۳

به گزارش معاصر احمد وحیدی وزیر کشور از دیگر وزرای کابینه دولت سیزدهم بودکه امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت به جمع خبرنگاران آمد و در واکنش به برخی انتقادات نسبت به محرمانه بودن بخشنامه وزیر کشور درخصوص حجاب اظهار کرد: ما خوشحالیم که به قانون استناد می‌کنند، ولی توصیه میکنم به همه ابعاد قانون توجه کنند. رعایت عفاف و حجاب یک قانون است، ولی اینکه عده‌ای به عدم رعایت حجاب تشویق و ترغیب کنند، و سعی در مورد خدشه قرار دادن امر به معروف و نهی از منکر کنند؛ انسان مورد تردید می‌شود که این‌ها چقدر پایبند به قانون هستند.

وحیدی درباره بخشنامه حجاب نیز گفت: مواضع ما در عفاف و حجاب کاملا روشن ست. در این زمینه قانون و مصوبات داریم که براساس آن رعایت حجاب و عفاف در همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی لازم است و وزارت کشور هم مسئولیت نظارت بر رعایت این قانون را دارد. در شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال۷۶، ۸۴، و ۹۸ توسط روسای جمهور ابلاغ شده است، مصوبات روشنی درباره عفاف و حجاب داریم و جرایم آن از حیث عدم رعایت حجاب در قانون مجازات اسلامی مشخص شده است. وزارت کشور وظیفه نظارت بر عفاف و حجاب دارد و تلاش ما هم اجرای این وظیفه بوده است.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز