تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

انتقال تجربه شركت‌های چینی در حوزه طراحی و پیاده‌سازی میادین هوشمند نفت و گاز

نشستی با موضوع آشنایی و بررسی توانمندی ها و ارائه تجارب شركت‌های چینی در زمینه تحول دیجیتال و میدان های نفتی و گازی هوشمند، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۱۰۲

انتقال تجربه شركت‌های چینی در حوزه طراحی و پیاده‌سازی میادین هوشمند نفت و گاز

به گزارش معاصر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در راستای عمل به تاكیدات مقام معظم‌ رهبری در خصوص قرار گرفتن در میان 10 كشور برتر دنیا در زمینه هوش مصنوعی، شركت ملی نفت ایران استفاده از فناوری‌های دیجیتال و پیاده‌سازی میادین هوشمند نفتی و گازی را در دستور كار خود قرار داده است.

گفتنی است، هم اکنون یكی از كشورهای همسایه تعداد قابل توجهی از میادین نفتی خود را به میادین هوشمند ارتقاء داده‌ است كه این امر سبب كاهش چشمگیر هزینه‌های عملیاتی و افزایش بهره‌وری شده است.

در همین راستا و پس از تعاملات و مذاكرات انجام شده، نشستی با موضوع آشنایی و بررسی توانمندی ها و ارائه تجارب شركت‌های چینی در زمینه تحول دیجیتال و میدان های نفتی و گازی هوشمند، برگزار می‌شود.

در این جلسه مدیران و كارشناسان ستادی و عملیاتی به صورت حضوری و مجازی حضور خواهند داشت تا امكان همكاری های مشترك را مورد بررسی قرار دهند.

لازم به ذکر است، همكارانی كه تمایل به حضور در این سمینار را دارند می توانند به صورت مجازی در روز چهارشنبه؛ هشتم آذرماه ساعت 9 صبح و  از طریق لینک در این سمینار شرکت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز