تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت:

راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت افتخارهای جوانان را روایت می‌کنند

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت هدف از تربیت راویان پیشرفت را روایتگری و به تصویر کشیدن افتخارها و دستاوردهای ارزشمند جوانان در عرصه‌های مختلف دانست.
کد خبر: ۷۳۱۱۰

به گزارش معاصر، سیدمحمدتقی قریشی در نشست خبری که در حاشیه دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت برگزار شد، گفت: پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای که در زمینه انرژی هسته‌ای، هوا و فضا، پتروشیمی، پالایشگاه و ... به دست فرزندان انقلاب اسلامی رقم خورده که در دنیا بی‌نظیر است و وظیفه راویان پیشرفت روایتگری این پیشرفت‌ها و دستاوردهاست.

وی افزود: امروز دور افتاده‌ترین نقاط کشور مردم شریف‌مان از نعمت گاز برخوردارند و این مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی عزیزان ما در شرکت ملی گاز ایران است و این زحمات و تلاش‌ها را باید به مردم گفت و اگر کوتاهی کنیم، رسانه‌های دشمن از ما پیشی می‌گیرند و برای تضعیف روحیه جوانان ما بر می‌آیند. صداوسیما و رسانه‌های جمعی همه موظفند در روایتگری پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف پای کار بیایند.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت بیان کرد: اصول و مبانی پیشرفت و مبانی فن بیان طی ۳۲ ساعت کلاس آموزشی برای راویان پیشرفت برگزار می‌شود.

قریشی گفت: اتفاقی ویژه‌ که در این دوره افتاده این است که در کنار کارکنان صنعت نفت در بخش‌های مختلف راویان دانشجویی، راویان ۱۷ صنعت پیشران صنعت نفت و راویان برجسته دفاع مقدس نیز در این دوره حضور دارند.

وی ادامه داد: اولویت ما در صنعت نفت این است که ابتدا خانواده و فرزندان این صنعت با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان آشنا شوند و در جریان زحمات و افتخارات پدران و همسران خود قرار گیرند.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت تأکید کرد: نخستین تور گردشگری مدیران صنعت نفت در هوا و فضا برگزار شد و تاثیر زیادی بر مدیران و راویان صنعت نفت گذاشت و توصیه می‌کنیم اصحاب رسانه هم از این مجموعه عظیم بازدید کنند.

قریشی تأکید کرد: اصفهان تنها استانی است که ۱۷ مجموعه برای اردوهای راهیان پیشرفت میزبانی می‌کنند و ما از عزیزانمان در این استان تشکر می‌کنیم.

به گزارش معاصر، دومین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت و راویان پیشرفت استان اصفهان، گرامیداشت شهید سیدمجتبی نواب‌صفوی و شهدای صنعت نفت این استان به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز