تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

استقبال عکاسان ۶۳ کشور از جشنواره بین‌المللی عکس پارس

عکاسان ۶۳ کشور از نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس استقبال کردند.
کد خبر: ۷۳۱۵۴

به گزارش معاصر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، نخستین دوره جشنواره بین‌المللی عکس پارس ۲۰۲۳ با برنامه‌ریزی مدیریت روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همکاری روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود.

سیدمحمدباقر یوسف‌زاده، مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به حمایت مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس از برگزاری این رویداد و تصویب آن در شورای فرهنگی این سازمان گفت: همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در زمینه حمایت از هنر عکاسی و با هدف توسعه این هنر در میان جوانان، حمایت از جوانان مستعد و هنرمند، همچنین معرفی ظرفیت‌های منطقه ویژه پارس، این جشنواره برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: نخستین دوره این رویداد در سه بخش «صنعت نفت»، «خانواده»، «محیط زیست و گردشگری» برگزار می‌شود که عکاسانی از ۶۳ کشور آثار خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره عکس پارس با بیان اینکه داورانی از کشورهای ایران، عمان و بلژیک داوری آثار این دوره را انجام دادند، افزود: نتایج جشنواره مشخص شده است و آیین پایانی و معرفی برگزیدگان این جشنواره به‌زودی برگزار می‌شود.

یوسف‌زاده در پایان تصریح کرد: رونمایی از کتاب جشنواره و برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده نیز همزمان با آیین پایانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز