تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن :

تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی از آغاز سلسله نشست‌های پایش و پیگیری آخرین وضعیت تامین زمین ‍مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی زمین و مسکن در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۲۵

به گزارش معاصر، از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی با اعلام آغاز سلسله نشست‌های پایش و پیگیری آخرین وضعیت تامین زمین ‍مورد نیاز برای نهضت ملی زمین و مسکن گفت: مهمترین دستور کار ما در این جلسات بررسی و پایش آخرین وضعیت تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها بر پایه اطلاعات ثبت و بارگذاری شده در سامانه بانک زمین به تفکیک مواد قانون جهش تولید مسکن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: آخرین وضعیت قراردادهای مهلت سپری شده موضوع ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن، آخرین وضعیت توافقات انجام شده با اشخاص حقیقی و حقوقی در استان، ارائه گزارش آخرین وضعیت الحاق اراضی به بافت روستاها، آخرین وضعیت واگذاری‌های انفرادی و گروهی در طرح نهضت ملی مسکن و آخرین اقدامات استان‌ها در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت از دیگر مواردی است که در این سلسله نشست‌ها به آنها پرداخته می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این نشست‌ها در سه روز مداوم از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: استان‌های قم، اصفهان، تهران، همدان، اردبیل، لرستان، کردستان، فارس و کرمانشاه استان‌هایی هستند که در این دور نشست‌ها عملکرد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز