تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

در مورد عزل وزیر قبلی جهادکشاورزی شفاف سازی کنید؛ پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟

در جلسه دیدار دانشجویان با رئیس قوه قضائیه در دانشگاه محقق اردبیلی یکی از دانشجویان گفت: از اینکه جلوی گسترده‌تر شدن ابعاد فساد در ورود نهاده‌های دامی در دولت فعلی را گرفتید متشکرم.
کد خبر: ۷۳۳۳۸

به گزارش معاصر در جلسه دیدار دانشجویان با رئیس قوه قضائیه در دانشگاه محقق اردبیلی یکی از دانشجویان گفت: از اینکه جلوی گسترده‌تر شدن ابعاد فساد در ورود نهاده‌های دامی در دولت فعلی را گرفتید متشکرم. چه ارتباطی بین عزل وزیر قبلی جهاد کشاورزی و واردات نهاده‌های دامی وجود داشت؟ آیا پای وزیر معزول در این فساد گیر است؟

گاهی برای ریشه‌کن کردن فساد باید سراغ ریش سفیدان این عرصه رفت. برخی تسهیل‌گر فساد اطرافیان خود می‌شوند. مبارزه ساختاری با فساد و خشکاندن ریشه‌های آن واجب است، ممنون که از تخلف و فساد فرزندان معاون اول خودتان هم نگذشتید. گمان نمی‌کردیم از بین تعداد زیاد دانشگاه‌های مرکز دانشگاه محقق اردبیلی را برای حضور در روز دانشجو انتخاب کنید. خوشحالیم یک نفر از مرکزگرایی و تبعیض دست برداشت و عدالت را رعایت کرد.

داماد یکی از وزرای دولت قبل در زمره متهمان پرونده پتروشیمی گیت بود و اکنون در بلاد کفر با لباس نامتعارف عکس منتشر می‌کند.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز