تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
ابراهیم رییسی:

آغاز تولید فاز 11 پارس جنوبی به مدد توان و دانش متخصصان ایرانی رقم خورد.

رئیس جمهوربا تاکید بر آغاز تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی از دستاوردهای مهم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در این دولت است، گفت: آغاز تولید از این فاز به مدد ریسک پذیری و توان و دانش متخصصان ایرانی رقم خورد.
کد خبر: ۷۳۳۸۰

به گزارش معاصر،به نقل شرکت نفت ایران،  سیدابراهیم رئیسی، جمعه، ۱۷ آذرماه در نشست با فعالان اقتصادی در سفر به استان البرز، گفت:‌ فردی در سفر روسیه به من گفت کاری که در فاز ۱۱ انجام شد اقدام بزرگ و ریسک بزرگی بود که به سرانجام رسید.

وی افزود: این یک اقدام و ریسک بزرگی بود. جابه جایی سکو زمان را کوتاه کرد و به باعث شد به تولید برسیم. چون شرکت های خارجی سال ها آمدند و رفتند و کار به دست متخصصان ایرانی سپرده شد.

رئیسی تصریح کرد: جابه جا کردن این سکو کار آسانی نبود، ریسک کردند و پای آن ایستادند و امروز شاهد تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی هستیم

وی ادامه داد:‌ یکی از مولفه های قدرت این است که مدیر ما و جوان ما نترسد و خطرپذیر باشد؛ برای کارهای بزرگ باید خطرپذیری کرد، مدیر ما برای کارهای بزرگ باید ریسک پذیر باشد و وارد میدان شود.

ششم شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور در سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره برداری از این میدان پس از ۲۰ سال با تصمیم و ریسک پذیری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و متخصصان شرکت ملی نفت ایران رقم خورد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز