تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

لزوم برندسازی و صادرات در صنعت زنبورداری

محمدجواد عسکری با بیان اهمیت صادرات محور کردن فعالیت های بخش کشاورزی خواستار برندسازی در صنعت زنبورداری استان فارس شد.
کد خبر: ۷۳۷۰۷

به گزارش معاصر،رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت صادرات محور کردن فعالیت های بخش کشاورزی خواستار برندسازی در صنعت زنبورداری استان فارس شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدجواد عسکری در نشست با تشکل ها و اتحادیه های زنبورداران استان فارس گفت: استان فارس به دلیل اقلیم متنوع و ظرفیت های مناسبی که دارد می تواند به سمت صادرات محور کردن محصولات کشاورزی برود که تولید عسل مرغوب یکی از آن موارد است.
این مقام مسئول ضمن تاکید در برخورد قانونی با کارخانجاتی که به وسیله شکر اقدام به تولید عسل می کنند، افزود: باید به کمک دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه از این موارد پیشگیری کنیم چرا که تولید عسل تقلبی به سلامت مردم و امنیت غذایی آسیب می زند.
به گفته وی؛ اگر امکانات برای فعالیت زنبورداران به تعویق بیفتد موجب خسارت به آنها خواهد شد لذا نیازمندی های آنها از قبیل تامین سوخت، پرداخت تسهیلات، بحث بیمه و تحویل شکر باید پیگیری شده و به موقع تامین شود.
عسکری، تشکیل کمیته های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و دستگاه های وابسته این سازمان را در دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه ضروری دانست و اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت همه دستگاه های مرتبط با بخش کشاورزی و با یک هم افزایی به حل مشکلات و عملیاتی کردن برنامه ها کمک کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز