تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
دستیار و نماینده وزیر نفت در هیئت مرکزی گزینش:

محور گزینش‌ها در صنعت نفت برگرفته از سیره پیامبر است

مجید امیدی شهرکی گفت: رشد و بالندگی این صنعت تنها در گرو تلاش و کوشش نخبگان کشور محقق می‌شود و ما امروزه در جنگ تمام عیاری قرار گرفته‌ایم که فرمانده این جنگ در دنیا حق است.
کد خبر: ۷۳۷۱۹

به گزارش معاصر، مجید امید شهرکی گفت: محور گزینش در صنعت نفت بر اساس ارزش‌های برگرفته از دین اسلام و قرآن کریم و سیره پیامبر پایه‌گذاری شده است و اگر این اصول در اخلاق و رفتار کارمندان و نیروی انسانی شکل بگیرد و تنها ۵۰ درصد کارگزاران کشور بر اساس این تعالیم به مردم خدمت کنند رضایت عموم مردم نسبت به دولت و نطام جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد.

دستیار و نماینده وزیر نفت در هیئت مرکزی گزینش،امروز (یکشنبه، سوم دی‌ماه) در آیین آشنایی با نظام گزینش تصریح کرد: پرچم سربلندی کشور ایران تنها با همت و غیرت مردم و جوانان کشور پابرجاست و جنگ غزه انسانیت، همدلی و ارزش‌های فرهنگ غربی را به‌خوبی به تصویر کشید.

دستیار و نماینده وزیر نفت در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نیروی انسانی متعهد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور است، اظهار کرد: رشد و بالندگی این صنعت تنها در گرو تلاش و کوشش نخبگان کشور محقق می‌شود و ما امروزه در جنگ تمام عیاری قرار گرفته‌ایم که فرمانده این جنگ در دنیا حق است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز