تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت خبر داد:

وراث به هیچ عنوان منتظر پیامک های ارسالی این سازمان نباشند

مهدی حاجی‌وند افزود: برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نمی شود و افراد توجه داشته باشند که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث نیاز به کلیک کردن روی هیچ لینک نخواهد بود.
کد خبر: ۷۳۷۹۸

به گزارش معاصر، مهدی حاجی‌وند افزود: برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نمی شود و افراد توجه داشته باشند که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث نیاز به کلیک کردن روی هیچ لینک نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین افراد نیازی ندارد شماره گیری و تماسی داشته باشند تنها کافی است مدارک مورد نیاز که پیش‌تر اعلام شده بود را آماده و به شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

حاجی وند اظهار کرد: تنها کافی است که یکی از وراث سجامی و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشد. باید بر این نکته تاکید کرد که وراثی که از طریق بازار سرمایه یعنی شعب کارگزاری‌ها و شعب بانک‌های منتخب اقدام به انحصار وراثت سهام عدالت کنند فرآیند برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

او پیش از این هم گفته بود؛ بعد از بررسی و طی شدن مراحل در کوتاه مدت سهام عدالت متوفی میان وراث توزیع و تمام سود انباشته آن هم در انتهای سال با مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای افراد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز