تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
همسر رئیس‌جمهور:

وظیفه رسانه، رساندن صدای جهاد زنان فلسطینی به گوش جهانیان است

وظیفه رسانه، رساندن صدای جهاد زنان فلسطینی به گوش جهانیان است
نشست خبری جمیله علم الهدی با حضور جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای لبنان در محل سفارت ایران در بیروت برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۸۰۹

به گزارش معاصر، در این نشست خبری که در پایان برنامه یک روزه سفر خانم علم الهدی در سفارت کشورمان در بیروت  برگزار شد، همسر رئیس جمهور کشورمان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت مسیح و میلاد حضرت زهرا(س) و تسلیت به جامعه رسانه ای لبنان که اخیرا یکی از همکاران خود را در جریان پوشش نبردهای مقاومت از دست دادند، گفت: جریان فمنیست، جریان فردگرا و سودجویی را دنبال می‌کند. طی ۲۰۰ سال گذشته که جریان فمنیست در جهان فعالیت دارد، نتوانسته حقوق زنان را به تحقق برساند.


استاد دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، علاوه بر این که مادران و زنان به شهادت می رسند، در این حوادث موضوع خانواده و نابودی آن نیز مطرح است. در این میدان زنان برای دفاع از حق و دین در تلاش هستند.
علم الهدی ضمن اشاره به جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری در گام جدید انقلاب اسلامی مطرح شده است، خاطر نشان کرد: زنان فلسطینی با جان، فرزند و خانواده خود به جهاد تبیین پرداختند. وظیفه رسانه این است که جهاد زنان فلسطینی را به گوش جهانیان برساند.


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مقام شامخ شهدا و زنده بودن شهیدان اشاره کرد و گفت: توفیقاتی که در فلسطین وجود دارد به واسطه برکات شهدای فلسطین است و باید صدای مظلومیت مردم این کشور را به گوش جهانیان رساند.
علم‌الهدی با تاکید بر امپراطوری رسانه‌ای که در آمریکا و جهان وجود دارد، اذعان داشت: ما در جنگ فرهنگی بسیار پیچیده ای به سر می‌بریم. آمریکا به عنوان مخالف سرسخت جبهه مقاومت متوجه اهمیت خانواده شده است و از این رو سعی در نابودی خانواده داشته و دارد.


وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دو موضوع حفظ خانواده، ایفای نقش مادری و همسری و ایفای نقش اجتماعی تاکید دارند. در مقابل آمریکا و کشورهای غربی همجنس‌گرایی را به صورت علنی و قانونی ترویج می‌دهند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز