تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد

همزمان با سفر رئیس جمهور کارخانه پتروشیمی نمین افتتاح می‌شود

همزمان با سفر رئیس جمهور کارخانه پتروشیمی نمین افتتاح می‌شود
معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: کارخانه بزرگ پتروشیمی نمین با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان از اتفاقات خوب در استان است که در سفر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۰۲

محسن منصوری در نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهور که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون ۴ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت شده و خوشبختانه مصوبات سفر اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل اکنون از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است، افزود: قول می‌دهیم که پروژه راه‌آهن اردبیل هیچ وقت معطل اعتبار نماند و مطابق تلاش‌ها اعتبارات لازم در اسرع وقت به این پروژه تزریق شود.

معاون اجرائی رئیس جمهور تصریح کرد:خوشبختانه امسال در حوزه بزرگراه‌های استان ۵۲ کیلومتر اضافه شده که تلاش می‌شود با تامین اعتبارات لازم این میزان به بیش از ۸۰ کیلومتر ارتقا یابد.

منصوری عنوان کرد: کارخانه بزرگ پتروشیمی نمین با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان از اتفاقات خوب در استان است که در سفر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل با تلاش مسئولان محلی به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، تصریح کرد: تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان نجف‌زاده، تالارشهر اردبیل و طرح نهضت ملی مسکن از طریق منابع مختلف شامل ماده ۵۶ و سایر منابع در دستور کار نهاد ریاست جمهوری است.

معاون اجرایی رئیس جمهور به کارهای بزرگ انجام شده در حوزه سدها اشاره کرد و گفت: سدهای گیوی، عمارت و عنبران که سال‌ها با مشکل مواجه بود و گره آن با تلاش‌های انجام شده باز شده و این موضوع برای استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز