تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱
منصوری خبر داد

پرداخت ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اردبیل

پرداخت ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اردبیل
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: از حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل، بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۳۹۰۵

به گزارش معاصر، محسن منصوری در ادامه سفر یک روزه به استان اردبیل به منظور بررسی‌های میدانی از پروژه‌های عمرانی و صنعتی این استان، از پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل بازدید کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان این بازدید گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل پس از سفر اول رئیس‌جمهور به استان آغاز شده و به نسبت زمان طی شده پیشرفت خوبی داشته است. تامین اعتبار این پروژه باید با جدیت دنبال شود؛ امروز برای تسریع در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل این بیمارستان، تصمیم گیری می‌شود.

در ادامه این سفر، منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری از افتتاح پروژه راه آهن اردبیل - میانه و پتروشیمی نمین در سفر آتی رئیس جمهور به این استان خبر داد.

وی افزود: مهمترین پروژه استان، راه آهن اردبیل ـ میانه است که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در چند ماه آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منصوری همچنین در جریان این سفر گفت: بهره برداری آزمایشی از پروژه پتروشیمی تولید متانول اردبیل با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد تومان آغاز شده است؛ این پروژه در سفر آتی رئیس جمهور به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز