تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
ذوب‌آهن - سپاهان؛

اصفهان در انتظار یک پای فینال

با برگزاری دربی اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال چهره یکی از فینالیست‌های این مسابقات مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۹۱
دربی اصفهاناخبار معاصر: رقابت‌های جام حذفی فوتبال خیلی زود به مرحله نیمه نهایی رسید. فردا چهره یکی از فینالیست‌های این رقابت‌ها از بین ذوب‌آهن و سپاهان مشخص خواهد شد، دیداری که از ساعت 14:20 در ورزشگاه فولادشهر آغاز خواهد شد.

دربی اصفهانی‌ها همیشه بعد از برگزاری دربی تهران، حساسیت خاصی داشته است. حساسیتی از جنس فوتبال و به دور از حاشیه؛ چرا که اصفهانی‌ها معتقدند دربی آنها بدون حواشی جذابیت دارد و همیشه مدعی هستند جذابیت فوتبالی تیم‌های شهرشان به مراتب بالاتر از دربی تهران است؛ مسئله‌ای که شاید کمتر کسی بتواند آن را قبول کند. به هرحال دربی اصفهان این بار حساس است، حساسیتی که مطمئناً به دلیل برگزاری این دیدار در جام حذفی به وجود آمده است.

ذوب‌آهن و سپاهان در این فصل یک بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند. در روزهایی که شاگردان یحیی گل‌محمدی لیگ را خوب شروع نکرده بودند، سپاهان موفق شد در هفته دوم با یک گل میزبانش را شکست دهد، اما شرایط نسبت به سه ماه و نیم قبل کاملاً تغییر کرده است. ذوب‌آهن به مراتب قدرت بیشتری گرفته و سپاهان هم پس از کنار رفتن حسین فرکی و آمدن ایگور استیماچ چشم به آینده دارد.

حضور مربی کروات روی نیمکت طلایی‌پوشان که هنوز تاکتیکش لو نرفته و البته بازگشت محرم نویدکیا به ترکیب سپاهان، مطمئناً کار ذوب‌آهن را سخت می‌کند. باید دید تفکر ناشناخته استیماچ، سپاهان را فینالیست خواهد کرد یا یحیی گل‌محمدی که با تیمش مدافع عنوان قهرمانی است،‌ می‌تواند بار دیگر ذوب‌آهن را راهی فینال کند. فینالی که قرار است 6 ماه دیگر برگزار شود.

فینالیست‌ دیگر پس از برگزاری دیدار تراکتورسازی مقابل برنده دیدار نفت تهران و استقلال مشخص خواهد شد. البته ابتدا باید منتظر دیدار نفت و استقلال بود که چهارشنبه برگزار می‌شود و پس از دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز