تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
انفجار تروریستی

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه + فیلم

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه + فیلم
در پی 2 انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری نشان داد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.
کد خبر: ۷۳۹۲۷

به گزارش معاصر، در پی 2 انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری نشان داد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

انفجار نخست 700 متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده است.

طبق اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور تاکنون در این حادثه تروریستی‌ 73 نفر به شهادت رسیده‌اند‌ و 171 ‌نفر مصدوم شده‌اند و حال تعدادی از مجروحان وخیم است و احتمال افزایش شهدا وجود دارد.

در حال حاضر تمام مجروحان به بیمارستان‌های شهید مهرگان، شفا، باهنر و افضلی‌پور منتقل شده‌اند و روند درمان مجروحان ادامه دارد و در حال حاضر همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در آماده‌باش بوده و روند درمان در مجروحان در انجام ا‌ست.

 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز