تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
وزیر کشور

تروریست‌ها سیلی محکمی از نهادهای امنیتی خواهند خورد

تروریست‌ها سیلی محکمی از نهادهای امنیتی خواهند خورد
وزیر کشور گفت: شرایط کرمان تحت کنترل نیروهای انتظامی و نظامی ما است و سیلی محکمی به کسانی که این جنایت را رقم زدند خواهند زد، آنها اشتباه فکر می کنند که با این کارهای بزدلانه عزم ملت ایران را می توانند تضعیف کنند.
کد خبر: ۷۳۹۳۶

به گزارش پایگاه خبری معاصر، احمد وحیدی وزیر کشور در پی حادثه تروریستی کرمان ضمن تسلیت این حادثه  گفت: اولین انفجار این حادثه ساعت ۳ اتفاق افتاد و زمانی که زائرین به کمک مصدومین آمدند، انفجار دوم رخ داد.

وی افزود: عمده شهدا و مجروحین در انفجار دوم دچار حادثه شدند که با حضور امدادگران منطقه، مجروحین به بیمارستانها منتقل شدند.

وزیر کشور با بیان اینکه در شهرکرمان شرایط تحت کنترل و آرامش کامل برقرار است، گفت: آمار شهدای ما بالع بر ۱۰۰ نفر هستند.

وحیدی ادامه داد: این توطئه جدید ادامه توطئه‌های قبلی است که در گذشته هم چنین تلاش‌هایی صورت گرفته بود و این مورد از موارد  بسیاری زیادی است تلاش کردند و طبیعتا پاسخ نهادهای امینیتی در انتظار آنها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: این عمل بزدلانه بر علیه کسانی بود که عشقشان این بود که اسطوره مقاومتشان را گرامی بدارند.

وزیر کشور در مورد اینکه نوع عملیات‌ها انتحاری یا با کیف و بمب بوده است، گفت:  این موضوع در حال بررسی است اطلاعاتی داریم ولی تا اطمینان حاصل نکنیم اعلام نمی کنیم، مردم به شایعات توجه نکنند. دشمن تلاش می‌کند عملیات روانی ایجاد کند. قطعا تمامی اطلاعات ما از مسیر رسانه ملی به اطلاع مردم می رسد.

وزیر کشور تاکید کرد: دشمنان سیلی سختی از محور مقاومت خوردند و با کودکان و زنان و‌مردانی که هیچ گناهی جز عشق به حاج قاسم نداشتند انتقام گرفتند.

وی با بیان اینکه همه چیز در گلزار شهدا کرمان تحت کنترل است،گفت: مردم نگرانی نداشته باشند نیروهای انتظامی و نظامی ما در صحنه هستند و سیلی محکمی به کسانی که این جنایت را رقم زدند خواهند زد، آنها اشتباه فکر می کنند که با این کارهای بزدلانه عزم ملت ایران را می توانند تضعیف کنند. 

وحیدی تاکید کرد: این حرکت عظیم انقلاب با حضور ملت جلو می رود. دستگاه‌های امداد رسان، وزارت بهداشت هلال احمر و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی با اقتدار در صحنه هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز