تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
حزب ندای ایرانیان:

در این روزها استوارتر از گذشته کنار یکدیگر باشیم

در این روزها استوارتر از گذشته کنار یکدیگر باشیم
حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای انفجار تروریستی در کرمان را محکوم کرد.
کد خبر: ۷۳۹۴۸

به گزارش معاصر، متن بیانیه این حزب به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

ایران عزیز ما بار دیگر داغدار شد و این‌بار به سوگ عزیزانمان در دیار کریمان نشستیم که مظلومانه در خون غلتیدند و اینچنین دی‌ماهی دیگر هم برای ایرانیان حزن‌آلود و غمبار شد.

حزب ندای ایرانیان این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و مراتب نفرت و خشم خود را از مسببان این جنایت تروریستی اعلام می‌کند.

از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم ضمن تمرکز بر اموری که آرامش و امنیت ملت ایران را نشانه رفته، خاطیان و جنایتکاران این فاجعه هولناک را شناسایی کرده و به سزای اعمالشان برسانند.

در عین حال، تکرار جنایت‌هایی از این دست در فواصل کوتاه، لزوم ریشه‌یابی دقیق این عملیات‌های ضد انسانی و پیشگیری از تکرار آن را دوچندان می‌کند.

از مسئولان حوزه بهداشت و درمان می‌خواهیم تمام امکانات درمانی را در اسرع وقت برای بهبود حال آسیب دیدگان به کرمان گسیل داشته و در عین حال، رسیدگی و مشاوره‌های روانشناسی تمام وقت به خانواده‌های داغدار و مجروح را از یاد نبرند.

حزب ندای ایرانیان با صدای رسا به دشمنان ایران عزیز اعلام می‌کند که ایرانیان علی‌رغم تنوع سلایق و تکثر فکری و فرهنگی، و اختلاف‌نظرها در مقابل بدخواهان این آب و خاک، متحد و همدل بوده و خشونت‌ورزی و ترور را در هر شکل و لباسی محکوم می‌کنند.

لازم است در این روزهای سخت، استوارتر از گذشته کنار یکدیگر باشیم و برای مقابله با دشمنان ایران، وحدت و همدلی و آشتی ملی را سرلوحه کار قرار دهیم.»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز