تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

انتخاب داور مجله تخصصی "کتنا" از جهاد کشاورزی فارس

داور مجله کتنا " Catena " به عنوان یکی از معتبرین نشریات علم خاکشناسی در سطح جهان از سازمان جهاد کشاورزی استان فارس انتخاب شد.
کد خبر: ۷۳۹۹۲

به گزارش معاصر، کتنا " Catena " نام مجله ای معتبر در سطح جهانی است که در زمینه تحقیقات اصلی میدانی و آزمایشگاهی علم خاکشناسی با هدف انتشار دانش جدید اقدام به چاپ مقالات علمی می کند.
علیرضا اوجی، کارشناس مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان فارس دارای مدرک دکتری خاکشناسی است که با توجه به سوابق علمی- پژوهشی و تجارب ارزنده خود، مورد توجه اعضا هیات تحریریه مجله کتنا قرار گرفت و به عنوان داور آن انتخاب شد.
وی، به عنوان نخستین پژوهشگر کشاورزی هسته ای از فارس موفق به اجرای پروژه ای با سازمان انرژی اتمی ایران تحت عنوان "بررسی زمان ماندگاری رادیو کربن ها تحت اقلیم های مختلف" شد.
او پیش از این نیز با توجه به سوابق علمی در زمینه علوم هسته ای، به عنوان داور مجله " علوم و فنون هسته ای" انتخاب شده بود.
مجله کتنا در پایگاه انتشارات الزویر " Elsevier " در کشور هلند به چاپ می رسد که به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین ناشران علمی جهان، توانسته کتاب‌ها و سایر تولیدات علمی خود را با بالاترین سطح استاندارد منتشر کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز