تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
همزمان با سفر ابراهیم رئیسی به زنجان:

تشکیل ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز زنجان

مرتضی رضیئی، نماینده وزارت نفت در این باره گفت: میز خدمت وزارت نفت به منظور رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم در استان زنجان تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۳۹۹۷

به گزارش معاصر، مرتضی رضیئی، نماینده وزارت نفت و مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات در این باره گفت: میز خدمت وزارت نفت به منظور رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم و مشترکان و کارکنان شرکت گاز و دیگر شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در استان زنجان تشکیل شده است تا مراجعه‌کنندگان بتوانند مسائل و مطالبات خود را در آن مطرح کنند.

وی با بیان اینکه میز خدمت وزارت نفت با هدف تکریم ارباب‌رجوع آسان‌سازی و تسریع روند پیگیری مطالبات، شکایات و درخواست‌های مردم استان در شرکت گاز زنجان ایجاد شده است، افزود: سیاستی که دولت سیزدهم در این طرح پیش گرفته است رهگشایی و گره‌گشایی مسائل مردم است و مسئولان در قالب این طرح با شنیدن مسائل مطرح شده در چارچوب قانون به آنها رسیدگی می‌کنند.

نماینده وزیر نفت با تأکید بر اینکه مردم حق دارند با مسئولان و خدمت‌گذاران خود دیدار داشته باشند تا مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: وقتی مردم به‌صورت چهره‌به‌چهره با مسئولان دیدار کرده و مسائل خود را مطرح می‌کنند راحت‌تر باور می‌کنند که به مسائلشان رسیدگی می‌شود و قانع خواهند شد.

رضیئی پاسخگویی شفاف‌سازی و تقویت سازوکارهای کنترلی و مدیریت یکپارچه، امور نظارت بر نحوه اطلاع‌رسانی به‌موقع درباره ضوابط و مقررات ابلاغی و اخلاق‌مداری کارکنان شرکت را از جمله برنامه‌های پیش‌روی ستاد ارتباطات مردمی وزارت نفت خواند و یادآور شد: در کنار پاسخگویی به مطالبات و مسائل مراجعه‌کنندگان بر نحوه عملکرد مدیران و مسئولان استانی برای خدمات‌رسانی به مردم نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده مسائل مطرح شده در این ستاد در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت کارکنان شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت است، افزود: باتوجه‌ به تجربیات گذشته در استان‌های مختلف عمده درخواست‌های مراجعه‌کنندگان در زمینه اشتغال یا تبدیل وضعیت از پیمانی به قراردادی و یا قراردادی به رسمی است که سعی می‌کنیم در چارچوب ضوابط و قانون به مسائل مطرح شده پاسخگو باشیم و آنها را راهنمایی کنیم.

 مدیرکل بازرسی، نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات در پایان گفت: مردم استان با مراجعه به میز خدمت وزارت نفت مسائل و مشکلات خود را در حوزه این وزارتخانه به کارشناسان مربوطه ارائه و سپس با دریافت کد رهگیری از سامانه سامد یا ۱۱۱ روند انجام کار خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز