تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

برگزاری مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

این رویداد روز شنبه 16 دیماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره مناطق نفتخیز و همچنین جمعی از مقامات استان خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۷۴۰۲۴

به گزارش معاصر، مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، حراست را مجموعه ای معظم و مهم خواند و گفت: سازمان حراست بر اساس ساختار جدید حاکمیتی کشور و نظام اسلامی، به منظور پاسداشت از ارزش ها و کیان اهداف جمهوری اسلامی شکل گرفت.

 وی افزود: وظیفه ذاتی حراست حفظ اهداف عالیه نظام اسلامی در مجموعه های دولتی است که حفظ این ارزش ها نیاز به انسان های اخلاقی دارد و طبق آیه ای از سوره یوسف باید به فضایل و مکارم اخلاقی در حراست توجه ویژه داشته باشیم.

 ایشان در ادامه حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را جزء قوی ترین و پر جمعیت ترین حراست های کشور خواند و بر حفظ جایگاه رفیع حراست تاکید کرد. ایشان در پایان در راستای ارتقاء علکرد این واحد وعده احداث فاز دوم ساختمان جدید و ایجاد طبقه دوم ساختمان حراست را در آینده نزدیک داد.

 آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در این رویداد حراست مناطق نفت خیز جنوب را یکی از مهم ترین حراست های استان خوزستان نامید. ایشان افزود: سازمان حراست بستر تولید و فرهنگ را بوجود می آورد و از نفوذ جلوگیری می کند و نقش بسزایی در پایداری تولید ایفا میکند.

 ایشان تاکید کرد: همچنان که حراست مانع از نفوذ غیر خودی ها می شود و از تولید صیانت می نماید با صیانت از نقش آفرینی افراد شایسته در دستگاه ها و حفاظت از کیان پرسنل باعث ارتقاء سازمان می گردد.

 سید محمدعلی سدیری سرپرست ستاد حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه حراست و مجموعه های امنیتی نیازمند بهترین اماکن و تجهیزات در راستای اهداف سازمانی خود هستند افزود: با پشتیبانی های مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس دانشی، فعالیت شبانه روزی 700 نفر ساعت و همکاری مدیریت محترم عملیات غیرصنعتی، عملیات بازسازی ساختمان انجام و آماده بهره برداری شد.

 در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از همکارانی که در عملیات بهسازی ساختمان مشارکت نموده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز