تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
در همایش رؤسای بهداشت صنعت پتروشیمی:

قدردانی از اقدامات ارزشمند شرکت‌های پتروشیمی در حوزه بهداشت

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی صنایع پتروشیمی استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه بهداشت و ایمنی را از اقدام‌های مهم هلدینگ خلیج‌فارس برشمرد.
کد خبر: ۷۴۰۳۳

به گزارش معاصر، داوود عمادی در همایش دو روزه رؤسای بهداشت صنعت پتروشیمی که به میزبانی پتروشیمی پارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، از فعالیت‌ها و اقدام‌های ارزشمند شرکت‌های پتروشیمی در حوزه بهداشت قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح نظام‌نامه اچ‌اس‌ئی و ایجاد فرصت مناسب برای ارتقای جایگاه کارکنان بهداشت صنعتی پرداخت و تصریح کرد: تعریف پروژه‌های بهبود و استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت می‌تواند گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های آتی بهداشت صنعتی در شرکت‌های پتروشیمی باشد.

در این همایش، محمدعلی خادمیان، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس نیز به تشریح اقدام‌های بهداشت صنعتی در هلدینگ خلیج‌فارس و برنامه‌های آتی در این حوزه پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم پیشبرد سیستماتیک فرآیندهای اجرایی در شرکت‌ها، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه بهداشت و ایمنی را از اقدام‌های مهم هلدینگ خلیج‌فارس برشمرد.

در این همایش، گزارش عملکرد شرکت پتروشیمی پارس و پروژه‌های اجرایی و پژوهشی برتر شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول و پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ارائه شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز