تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
در اجلاسیه سراسری نماز توسط رئیسی انجام شد:

قدردانی از شرکت ملی گاز به‌عنوان دستگاه برگزیده در اقامه نماز

ابراهیم رئیسی، روز شنبه (۱۶ دی‌ماه) در اجلاسیه سراسری نماز که در استان زنجان برگزار شد، با اهدای لوح به مجید چگن از اقدام‌های انجام‌شده از سوی این شرکت برای گسترش فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۴۰۳۸

به گزارش معاصر ، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری روز شنبه (۱۶ دی‌ماه) در اجلاسیه سراسری نماز که در استان زنجان برگزار شد، با اهدای لوح به مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های انجام‌شده از سوی این شرکت برای گسترش فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است؛ «نماز باب استعانت از خداوند رحمان، میقات عاشقان، معراج مؤمنان و وسیله تقرب رستگاران است و اقامه و اشاعه این فریضه حیات‌بخش، تکلیفی الهی و آسمانی است که بر دوش همه به‌ویژه صاحبان مکنت و همت والا نهاده شده است. بی‌شک تجلی آثار و برکات بی‌بدیل نماز، اثربخش‌ترین عامل نیکبختی و زدودن غفلت‌ها در جامعه است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به وظیفه‌شناسی و عملکرد متعهدانه آن حوزه با الهام از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در مسیر استحکام و بالندگی فرهنگ انقلاب اسلامی و ترویج معارف نماز از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند جناب‌عالی و تمامی مسئولان  و دست‌اندرکاران خدوم آن دستگاه که در گسترش فرهنگ اقامه نماز موفق به کسب عنوان «دستگاه برگزیده در امر اقامه نماز در سال ۱۴۰۱» شده‌اید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امید است در مسیر تکریم نماز، این فریضه الهی و انسان‌ساز و در ظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اعمال نیک و خالصانه‌تان همانند گوهری نورانی در کارنامه رفیع معنویتان بدرخشد و نزد خداوند متعال منشأ اجر و عطیه الهی باشد.»

.

قدردانی از شرکت ملی گاز به‌عنوان دستگاه برگزیده در اقامه نماز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز