تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

صرفه‌جویی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در شرکت انتقال گاز

مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران گفت: با تعمیر دو دستگاه جرثقیل ۴۰ تن و ۲۸ تن، سه دستگاه لیفتراک برقی ۴ تن و دو دستگاه کمپرسور کارکرده قابل تعمیر، حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شرکت انتقال گاز صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۷۴۰۷۵

به گزارش معاصر، حسینعلی اسماعیلی با اشاره به کمبود بعضی از ماشین‌آلات تعمیراتی در مناطق عملیاتی و بهبود ناوگان حمل‌ونقل انتقال گاز کشور گفت: تحویل و تحول ماشین‌آلات و استفاده بهینه از اقلام مازاد و کم‌تحرک موجود در سطح شرکت‌های تابع وزارت نفت به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در فرآیند تأمین کالا انجام شد.

وی افزود: مدیریت تدارکات و خدمات کالا با همکاری مدیریت هماهنگی عملیات و با تکیه بر ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان شاغل در ستاد، مبادرت به شناسایی و جمع آوری هفت دستگاه ماشین‌آلات کارکرده موجود در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران کرده است.

مدیر تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: با تعمیر دو دستگاه جرثقیل ۴۰ تن و ۲۸ تن، سه دستگاه لیفتراک برقی ۴ تن و دو دستگاه کمپرسور کارکرده قابل تعمیر، با توجه به برآورد ارزش واقعی دستگاه‌ها، حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شرکت انتقال گاز صرفه‌جویی شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فرآیند تأمین کالاها، از شناسایی تا زمان بارگیری و تحویل ماشین‌آلات به مناطق، حدود پنج ماه به طول انجامید، تصریح کرد: نتیجه تلاش بی‌وقفه کارکنان ستادی واحد جمع‌آوری و واگذاری کالا و ماشین‌آلات هماهنگی عملیات شامل مراحل شناسایی، بازرسی فنی، طرح تقسیم، پیگیری ایجاد سابقه در سیستم یکپارچه و یکنواخت کالا از سوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، صدور اسناد درخواست انتقال کالا از سوی مناطق ۲ ،۶،  ۷ و ۹ و سرانجام اعزام کارگروه تحویل و تحول متشکل از نمایندگان ستادی و مناطق مربوطه بوده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز