تهران ۲۳.۷۳° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
سعید محمد:

انسان کامل در بستر جامعه تعریف شده و تربیت می‌شود

انسان کامل در بستر جامعه تعریف شده و تربیت می‌شود
همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه نشست آگاهی بخشی جامعه با محوریت «تحول نخبگانی» با موضوع حماسه ۹ دی و نقش حاج قاسم سلیمانی در منطقه، در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۱۹

به گزارش معاصر، همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ویژه برنامه نشست آگاهی بخشی جامعه با محوریت «تحول نخبگانی» با موضوع حماسه ۹ دی و نقش حاج قاسم سلیمانی در منطقه، به همت بسیج دانشجویی در پردیس شهید چمران دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم سردار «سعید محمد» با اشاره به نقش شهید سلیمانی در منطقه، ویژگی‌های بارز نیروی مقاومت در مقابله با جرایانات وهابی را ذکر کرد.

انسان کامل در بستر جامعه تعریف شده و تربیت می‌شود

محمد گفت: برخی جریانات سیاسی با دوقطبی سازی ذهن مردم را درگیر مسائل بی ارزش می‌کنند. متاسفانه حجم مافیا در کشور ما چندین برابر دولت است.

وی ادامه داد: برای مثال وقتی مسئله مهمی مانند فساد چای دبش، که از اختلاس‌های بزرگ تاریخ کشور است مطرح می‌شود، برخی حواشی مانند ماجرای صادق بوقی آن را به حاشیه می‌برد. اما باید به مسائل مهم پرداخته شود.

محمد عنوان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال نامزد نشده و برای آن برنامه‌ای ندارد.

انسان کامل در بستر جامعه تعریف شده و تربیت می‌شود

وی با اشاره به نقش معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، گفت: انسان کامل در بستر جامعه تعریف شده و تربیت می‌شود.

محمد با بیان اینکه حکومت امام علی (ع) را باید الگوی خود قرار دهیم، توضیح داد: در دوره خلیفه دوم فتوحات زیادی انجام شد که غنایم بسیاری به فاتحان رساند. اما به نظر من خلاف سنت رسول الله بود و به زور شمشیر اتفاق افتاد.

سرمایه زیادی از محل این فتوحات نصیب خلیفه شد و قوانین تبعیض آمیزی از طرف خلیفه وضع شد. بعد از آن بود که مردم ناراضی ریختند و خلیفه سوم را کشتند. وقتی امیرالمومنین آمدند و حکومت را به دست گرفتند، حضرت علی فتوحات را متوقف کرد و مالیات را سامان داد.

وی افزود: با وجود توقف فتوحات و کاهش کسب غنایم اما رضایت در دوره امیرالمومنین بیشتر شد چون حضرت علی (ع) جلوی دزدی، تبعیض و قوم‌گرایی را گرفت، مالیات را ساماندهی کرده و عدالت را برقرار کرد.

در پایان مراسم نیز سعید محمد پاسخگوی سوالات دانشجویان شد و با دانشجومعلمان به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز