تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

دومین نشست خبری نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت خوزستان

در این نشست که روز پنج شنبه 21 دی ماه ۱۴۰۲ به همت روابط عمومی نمایشگاه برگزار شد بر همکاری میان رسانه های خوزستانی در راستای امیدآفرینی در استان تاکید شد.
کد خبر: ۷۴۱۹۲

به گزارش معاصر، در این نشست که روز پنج شنبه 21 دی ماه ۱۴۰۲ به همت روابط عمومی با حضور روسای روابط عمومی شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان و جمعی از خبرنگاران استان به میزبانی روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد بر همکاری میان رسانه های خوزستانی و کمیته های برگزار کننده نمایشگاه در راستای امیدآفرینی در استان تاکید شد.

مهندس سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به تجربیات موفق نمایشگاه گذشته گفت: تلاش ما در راستای حمایت از اصحاب رسانه و ایجاد فضایی جهت افزایش کیفیت انعکاس رسانه ای نمایشگاه است.

 ایشان با تشریح ساز و کار جدید پایش اخبار و نحوه رصد سیر محتوای تولیدی تا لحظه مصرف خبر، در جهت ایجاد فضای رقابت سالم رسانه ای، بر ایجاد هم افزایی میان رسانه های استان در راستای امیدآفرینی و ارائه نقد سازنده جهت بهبود صنعت تاکید نمود.

 وی هدف اصلی برگزاری نمایشگاه را ایجاد ارتباط بین صاحبان ایده های نو، شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان با صنعت نفت بیان نمود و ادامه داد: به جهت ایجاد فضای فرهنگی و در قالب طرحی نو، همکاران ما اقدام به ایجاد غرفه موزه و اسناد تاریخی صنعت نفت در فضای نمایشگاه نموده اند.

 در ادامه مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه های مختلف به ارائه نظرات و پیشنهادات خود، همچنین تجربه های نمایشگاه های گذشته پرداختند.

 بر اساس این گزارش چهاردهمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت ۲۴ تا ۲۷ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز