تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران:

در دولت سیزدهم انتقال مواد نفتی با خطوط لوله افزایش ۷ درصدی داشته

ارسلان رحیمی گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی در سطح کشور از طریق شبکه خطوط لوله انتقال داده شده است.
کد خبر: ۷۴۲۲۵

به گزارش معاصر، علی زیار در دومین بازدید خود طی ۲۴ ماه گذشته از منطقه خوزستان، بر تسریع عملیات تکمیل این طرح‌ها برای برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از این خطوط لوله انتقال مواد نفتی در آینده نزدیک تأکید کرد.

وی در این بازدید از مراکز انتقال نفت خوزستان که با حضور ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار شد، از مسیر خطوط لوله و مراکز انتقال نفت سبزآب - اندیمشک تا سیدی آبادان بازدید کرد.

این سفر دو روزه با محور رفع مشکلات اجرایی طرح رو به اتمام احداث ۱۲۵ کیلومتر خط لوله ۲۰ اینچ اهواز - اندیمشک (نظامیه - سبزآب)، همچنین بررسی وضع آماده‌سازی ۱۳۷ کیلومتر خط لوله ۲۶ اینچ آبادان - اهواز (پالایشگاه آبادن تا نظامیه اهواز) انجام شد.

افزایش ۷ درصدی انتقال مواد نفتی از خطوط لوله در دولت سیزدهم

ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز در حاشیه سفر به خوزستان از رشد ۷ درصدی انتقال مواد نفتی از شبکه خطوط لوله در دولت سیزدهم خبر داد.  

وی با اشاره به گستردگی شبکه خطوط لوله در سراسر کشور تصریح کرد: منطقه خوزستان یکی از مناطق دوازده‌گانه شرکت و دارای بیش از هزار و ۳۰۰ کیلومتر انواع خط لوله است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در ۶ ماه نخست امسال  بیش از ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی در سطح کشور از طریق شبکه خطوط لوله انتقال داده شده است.  

رحیمی تأکید کرد: از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم انتقال و حمل مواد نفتی از خطوط لوله افزایش هفت درصدی داشته است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز