تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره ایران:

راه‌اندازی سامانه جدید تسهیل فرایند خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره ایران

محمد مساح افزود: در یک سال گذشته با انتقال حدود ۲۰ هزار قلم کالا از انبارهای ۴۸ و ۴٩ به انبارهای ۰۱ و ۰۸، حجم قابل توجهی از کالاها شناسایی و موجودی گرفته شد و اقلام فاقد کد طبقه‌بندی تعیین تکلیف شده است.
کد خبر: ۷۴۲۳۳

به گزارش معاصر، محمد مساح در دومین گردهمایی رؤسای تدارکات و امور کالای این شرکت در منطقه کیش گفت: از ابتدای حضورم در مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره تلاش داشتم به‌صورت مستمر در مناطق عملیاتی حضور یابم تا با همکاری هم بتوانیم نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم تا فرآیند تأمین کالا برای پشتیبانی از مناطق عملیاتی و سکوها با سرعت و قوت بیشتری دنبال شود و شاهد پیشرفت بیشتر در روند کار این مجموعه پرتلاش باشیم.

وی به فعالیت‌های کلیدی و مهم انجام‌شده در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته قراردادهای بزرگ تأمین کالای فنی و تخصصی شرکت از طریق روان‌سازی و تسریع فرآیند خرید و پیشبرد مناقصات کالا رشد قابل توجهی داشته است.

 مدیر تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: در یک سال گذشته با انتقال حدود ۲۰ هزار قلم کالا از انبارهای ۴۸ و ۴٩ به انبارهای ۰۱ و ۰۸، حجم قابل توجهی از کالاها شناسایی و موجودی گرفته شد و اقلام فاقد کد طبقه‌بندی تعیین تکلیف شده است. این کار، اتفاق بسیار مهم و بزرگی بود که پس از سال‌ها به وقوع پیوست.

مساح در ادامه گفت: تدوین شیوه‌نامه ساخت کالا به‌عنوان نقشه راه فرآیند بومی‌سازی اقلام صنعتی کلیدی در شرکت با نکته‌سنجی فراوان انجام‌شده و زیربنای گسترش بومی‌سازی اقلام صنعتی شرکت که امکان واردات آنها به‌سختی امکان‌پذیر است، خواهد بود.

وی یادآور شد: انبار شماره ۲۰ تهران با هدف پشتیبانی نیاز کالاهای عمومی مناطق عملیاتی و ستاد تهران به‌تازگی راه‌اندازی شده است که نقش مهمی در کاهش خریدهای جزء و تأمین مستمر و یکجای اقلام پرمصرف شرکت ایفا می‌کند.

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه کار تیمی و گروهی و ایجاد انسجام، هماهنگی و همفکری سیستمی بین رؤسای تدارکات و امور کالای شرکت در ستاد، مناطق عملیاتی، نواحی و دفاتر از مهم‌ترین اهداف شرکت است، افزود: تاکنون جلسه‌های متعددی برای رفع گلوگاه‌ها و چالش‌های پیش رو برگزار شده که مهم‌ترین آنها گردهمایی تیرماه در ناحیه بوشهر و اکنون در منطقه کیش است.

مساح در پایان گفت: با توجه به ارتباط مؤثر رؤسا و مسئولان تدارکات ستاد، مناطق عملیاتی، نواحی و دفاتر، خوشبختانه همدلی و هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه تدارکات و امور کالا به‌وجود آمده که این اتفاق از نتایج همین نشست‌ها و جلسات بوده است.

دومین گردهمایی رؤسای تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره شامل ستاد تهران و مناطق عملیاتی خارک، بهرگان، سیری، لاوان، کیش، قشم، ناحیه بوشهر، ناحیه نخیلو، دفتر شیراز، دفتر اهواز، همچنین دفتر اصفهان به میزبانی منطقه عملیاتی کیش برگزار و درباره چالش‌ها و اتخاذ راهکارها بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز