تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

کسب رتبه دوم شرکت گاز کرمانشاه در بهینه‌سازی موتورخانه‌ها

ناصر حسینی گفت: بر اساس آمار و اطلاعات مدیریت کربن و انرژی شرکت ملی گاز ایران، این شرکت موفق شده در مجموع ۲ هزار و ۷۹۴ واحد موتورخانه را به‌صورت رایگان بهینه‌سازی کند که ۷۷۹ مورد آن امسال انجام شده است.
کد خبر: ۷۴۲۳۶

به گزارش معاصر، ناصر حسینی گفت: بر اساس آمار و اطلاعات مدیریت کربن و انرژی شرکت ملی گاز ایران، این شرکت موفق شده در مجموع ۲ هزار و ۷۹۴ واحد موتورخانه را به‌صورت رایگان بهینه‌سازی کند که ۷۷۹ مورد آن امسال انجام شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه تا دهم دی‌ماه امسال، موتورخانه ۷۵ درصد متقاضیانی را که درخواست بهینه‌سازی داشته‌اند عایق‌بندی و بهینه‌سازی کرده که بنابر این آمار موفق شدیم در سطح کشور رتبه دوم را به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: متقاضیان بهینه‌سازی موتورخانه‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد بهینه‌سازی شرکت گاز استان یا آدرس سایت https://goc.nigc.ir/ نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند تا در کمترین زمان و بدون هزینه بهینه‌سازی موتورخانه‌های ساختمان آنها انجام شود.

حسینی بیان کرد: واحد بهینه‌سازی شرکت گاز استان کرمانشاه به‌صورت فعال و با همراهی پیمانکاران در کمترین زمان آماده ارائه خدمت به همه متقاضیان است تا همه لوله‌ها و اتصالات موتورخانه‌های آنان عایق‌بندی، رسوب‌گیرها تعویض و مشعل‌ها نیز تنظیم شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، مصرف مشترکانی که عملیات بهینه‌سازی را انجام داده‌اند ۱۵ تا ۲۱ درصد کاهش داشته که این موضوع افزون بر پایین آوردن هزینه‌های خانواده، بر آلودگی محیط زیست که مهم‌ترین عامل سلامتی بشر است نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان از همه همشهریان تقاضا کرد نسبت به درخواست بهینه‌سازی موتورخانه ساختمان خود هرچه زودتر اقدام کنند تا از نتایج مثبت آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز